Një qendër rehabilitimi për të fiksuarit pas Internetit


Kinë, varësia ndaj internetit është diçka serioze. Fotot e mëposhtme e tregojnë konkretisht.

Kina e ka klasifikuar varësinë ndaj internetit si një sëmundje në vitin 2008. Dokumentari Web Junkie iu njeh më afër me kushtet e kësaj qendre rehabilitimi. Edhe pse duket një zgjidhje ekstreme, këto qendra na tregojnë se sa shumë e duam ne Internetin.

Qendra Daxing e trajtimit të sëmurëve pas Internetit (IATC) është një qendër përqëndrimi e stilit ushtarak e pozicionuar në periferi të Bejing.

Të rinjtë që hyjnë në dyert e saj i nënshtrohen një rexhimi të rreptë ushtarak me ushtrime, mjekime dhe izolim ushtarak.

Nuk lejohet asnjë lloj paisje elektronike.

Gjithashtu, shpesh-herë pacientët i nënshtrohen vlerësimeve psikologjike dhe skanimeve të trrurit për t’u siguruar që ata janë në rrugën e duhur.

nje-qender-rehabilitimi-per-te-fiksuarit-pas-internetit-businessmag

Qendra IATC ka trajtuar 6.000 pacientë që nga koha kur është hapur në vitin 2006 dhe pohon se ka “shëruar” 75% të tyre. Dhe kjo do të thotë se, 6 muaj pas daljes së tyre, pacientët e kanë përdorur Internetin për më pak se 6 orë në ditë.

Varësia ndaj Internetit është një problem i cili ka prekur 24 nga 632 milionë përdorues të Internetit Kinë sipas statisktikave qeveritare.

Shumë prej tyre janë të rinj të cilët luajnë lojëra elektronike për orë të tëra.

Themeluesi i qendrës IATC, doktor dhe kolonel në Ushtrinë Popullore të Kinës, thotë se 90% e pacientëve vijnë me depresion klinik si rezultat i kohës së madhe që shpenzojnë online (14 orë në ditë).

nje-qender-rehabilitimi-per-te-fiksuarit-pas-internetit-businessmag

Në këtë qendër brutale të trajnimit jo vetëm që ka kërkesa të shumta për regjistrim, por dhe çmimet janë shumë të larta.

Kostot arrijnë vlerën e 1,000 paundëve në muaj, shifër kjo që është 2 herë më e lartë se paga mujore e një punëtori kinez.

Ja përse ata e quajnë “Heroina Elektronike”.

/Mirror

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale