Një mësim kyç nga Theranos: Pse është e rëndësishme të tregoni një histori të mirë për startup-in tuaj?! - Business Magazine Albania

Një mësim kyç nga Theranos: Pse është e rëndësishme të tregoni një histori të mirë për startup-in tuaj?!

startup

Statistikisht, të tregosh një histori të mirë marke ka rëndësi. Ajo përcjell zërin tuaj, atë që ju përfaqësoni dhe vendin tuaj në botë. Dhe sa më e mirë të jetë historia, aq më shumë ka gjasa që kompania juaj të ketë sukses, duke u kapur nga media dhe në mendjet e klientëve tuaj.

Por gënjeshtra dhe shmangia e së vërtetës nuk do t’ju çojë në një histori të mirë, veçanërisht nëse një startup praktikon sjellje të këqija. Ndërsa ylli famëkeq në rënie i teknologjisë shëndetësore Theranos po mëson aktualisht gjatë gjykimit të profilit të lartë të mashtrimit, defektet do të shfaqen gjithmonë. Kishte një histori të fuqishme marke, një themelues krijon një kujdes shëndetësor më të shpejtë dhe më të lirë për të gjithë, por nuk kishte një kompani të mirë për ta mbështetur atë.

Historitë e mira shpesh vijnë nga startup-et e mira. Pra, këtu janë disa pyetje për të ndihmuar në krijimin e një historie solide për të ndihmuar në rritjen e biznesit tuaj, një që është efektive, frymëzuese dhe e vërtetë.

Cilat janë dobësitë dhe dështimet e kompanisë sime?

Jo, nuk po flas për kulturën tuaj toksike të punës, pagën e dobët ose pretendimet e ekzagjeruara të produktit, megjithatë, nëse këto janë dobësitë tuaja, duhet t’i rregulloni patjetër.

Kur është koha për t’u parë në pasqyrë dhe për të menduar me të vërtetë se çfarë e bën historinë tuaj bindëse, shumica e startup-ve e kanë shumë të vështirë. Ata i shohin motivimet dhe rrethanat e tyre si të zakonshme. Ata i kujtojnë ditët e para si të keqmenaxhuar, të çorganizuar dhe të turpshme. Ata i shohin pasionet dhe motivimet e tyre personale si tolerante, dhe çdo luftë apo dështim si një shenjë dobësie. Dhe kështu ata mendojnë se përgjigja është e qetë mbi skajet e përafërt, për të zbukuruar ose imagjinuar diçka të përsosur. Ky është një gabim, siç mësoi Theranos kur thuhet se vendosi të fshehë vështirësitë e tij për të përsosur teknologjinë e tij në favor të rritjes së imazhit të tij si një mrekullibërës.

Përvojat universale si dështimi mund të jenë të vlefshme për historinë e një marke nëse përdoren në mënyrën e duhur, me njerëzimin dhe demonstrimin e një përkushtimi për t’i bërë gjërat siç duhet. Pra, thuaj të vërtetën. Dhe, më e rëndësishmja, punoni për rregullimin e këtyre të metave. Të jesh një startup i mirë, dhe jo vetëm një histori e sajuar, do të thotë të pranosh diçka që nuk funksionon, ta korrigjosh atë dhe më pas ta bësh atë pjesë të një themeli më të fortë për suksesin tënd të ardhshëm.

Ashtu si në filma, dështimi krijon një akt të parë të mrekullueshëm, duke i lejuar të tjerët të investojnë në historinë se si e kapërceve dhe ke gjetur suksesin.

Lexoni: Ngjarjet kryesore që po ndodhin në teknologji, të cilat duhet t’i dini!

Si i ndihmon njerëzit startup-i im?

Jo, në këtë rast, një biznes nuk është një person, pavarësisht se çfarë thotë Gjykata e Lartë. Qëllimi juaj duhet të jetë të zgjidhni një problem, duke treguar një lloj vlere për njerëzit përveç korporatave të tjera. Jo çdo startup ka nevojë të shpëtojë botën. Por thjesht mbani mend se një pjesë e zgjuar e teknologjisë ose ideja inovative i bën para të gjithëve, por kjo nuk e bën atë një histori të mirë, ose një startup të mirë. Historitë që lidhen janë ato që i mbajnë mesazhet dhe zgjidhjet e tyre të vendosura fort në tokë, duke treguar rezultate që ndikojnë dhe përmirësojnë jetën, jo vetëm llogaritë bankare.

Theranos me sa duket e kuptoi këtë shumë mirë kur u bë një i dashur mediatik duke reklamuar rregullisht aftësinë e teknologjisë së tij për të ulur jo vetëm çmimin e testeve mjekësore, por për të ofruar një përvojë më të këndshme të testimit të gjakut që shpëton jetë. Në mënyrë tragjike harroi ta përmbushte atë premtim me një produkt që funksionoi.

Edhe kur ajo fasadë u shkatërrua, u mësua një mësim. Është mirë që algoritmi juaj kursen kohë dhe shkurton buxhetet, por merrni parasysh se si aftësia e tij për të përdorur më pak burime mund të ndikojë pozitivisht në mjedis. Po, projekti juaj është më i lehtë për t’u përdorur, por a do të thotë kjo se rrit gjithashtu aksesin për audiencën e pashërbyer në informacione ose burime të rëndësishme? Këto janë aplikacionet që kanë rëndësi për qëllimet e një historie marke. Ruani tabelat financiare për prezantimet tuaja të shitjeve.

A ia vlen të tregohet historia ime e markës?

Inovacionet e mira (ato që ndihmojnë njerëzit në një shkallë të madhe) ndonjëherë vijnë nga kompani të trazuara ose problematike, ato që, pavarësisht përpjekjeve të tyre më të mira, duket se nuk mund të përputhen me ambiciet e tyre altruiste. Kur kjo të ndodhë, e vërteta është se promovimi i një historie të markës së madhe mund të mos jetë basti më i mirë dhe, në vend të kësaj, një startup duhet të qëndrojë nën radar. Kjo mund të duket e çuditshme nga një profesionist i PR, por është e vërteta.

Dikush pyet veten se çfarë mund të kishte arritur në të vërtetë Theranos nëse dëshira e tij për të ndihmuar vërtet njerëzit (dhe jo vetëm për të qenë i famshëm për ndihmën e njerëzve) përputhej me dëshirën e tij për njohje. Financimi është një realitet i dukshëm i botës së startup-eve, dhe vlerësimi është një komponent i kësaj, por jo në kurriz të gjithçkaje tjetër. Kultura “veproni sikur” të startup-it ka anët negative, veçanërisht kur kjo mantra çohet në ekstreme siç bëri Theranos. Si rezultat, ne kurrë nuk do ta dimë nëse Theranos mund të kishte lulëzuar në një formë të reduktuar, të shëndoshë etike dhe mjekësore, në mënyrë inovative, por më pak bombastike që në fakt ndihmoi të tjerët.

Një kompani nuk duhet të gënjejë për hir të markës së saj. Në një moment, nëse misioni është në kundërshtim me misionarin e tij, mund të jetë më e vlefshme për një markë që të zgjedhë një rrugë tjetër përpara, një që i jep përparësi të qenit një startup i mirë sesa të manifestohet si një startup i mirë.

Në përgjithësi, mbani mend, të tregosh një histori të mirë të markës nuk ka të bëjë me fshehjen e së vërtetës, shpjegimin e veçorive, ose renditjen e një sërë specifikash teknike. Bëhet fjalë për të bërë dikë të kuptojë misionin e markës tuaj në aspiratën e saj më të lartë dhe më pas (nëse jeni një startup i mirë) përmbushjen e këtij premtimi.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0