Një kompani ruse dëshiron të lançojë satelitë të vegjël për të shfaqur reklamat në qiell


Kompania ruse StartRocket thotë se dëshiron të shfaqë reklama madhështore natën në qiell duke përdorur imazhe me nanosatelitë, një vizion që ilustrohet në një video-koncept që tregon sesi duket logoja e kompanive McDonald dhe KFC që fluturojnë në qiell si konstelacione të reja.

Sipas udhëheqësit të projektit, Vlad Sitnikov, ky avancim në qiellin e natës është hap i logjikshëm i radhës për reklamat.

“Ne jemi të sunduar nga markat dhe eventet,” tha ai për Futurism. “The Super Bowl, Coca Cola, Brexit, Olimpiada, Mercedes, FIFA e të tjera. Ekonomia është sistemi sundues i shoqërisë. Industria e argëtimit dhe reklamimi janë zemra e saj”.

Në të ardhmen e afërt, ne do të jetojmë në hapësirë dhe njerëzimi do të fillojë të dhurojë kulturën e saj në hapësirë. Sa më profesionistë udhëheqësit dhe pionierët, aq më mirë do të jetë për të gjithë shoqërinë”.

/BusinessInsider.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale