Netflix do të shfaqë më shumë makina elektrike në prodhimet e saj. Partneritet me General Motors - Business Magazine Albania

Netflix do të shfaqë më shumë makina elektrike në prodhimet e saj. Partneritet me General Motors

Netflix dhe General Motors njoftuan sot se shërbimi i transmetimit do t’i bashkohet fushatës “Everybody In” të prodhuesit të automjeteve që synon të përshpejtojë adoptimin masiv të automjeteve elektrike. Si pjesë e partneritetit, shërbimi i transmetimit thotë se do të rrisë praninë e makinave elektrike në shfaqjet televizive dhe filmat e prodhuar nga Netflix, aty ku është e nevojshme gjatë vitit të ardhshëm, duke ndërmarrë gjithashtu hapa për të mundësuar prodhime më të qëndrueshme.

Për të nisur aleancën e re, të dy kompanitë do të transmetojnë një reklamë të re gjatë Super Bowl më 12 shkurt që do të shohë Will Ferrell të hyjë në botën e disa prej shfaqjeve dhe filmave të njohur të Netflix, duke përfshirë “Army of the Dead” dhe “Squid Game” në automjete të ndryshme elektrike nga General Motors.

EV-të e prodhuesit të automjeteve do të shihen gjithashtu në shfaqje dhe filma të zgjedhur të Netflix, duke përfshirë “Love Is Blind”, “Queer Eye” dhe “Unstable”, të cilat do të shfaqin përkatësisht Chevrolet Bolt EUV, GMC HUMMER EV Pickup dhe Cadillac LYRIQ.

Lexo edhe: S’ka më ‘ofertë’ paguaj 1 merr 2. Netflix merr masa.

Një zëdhënës i GM tha për TechCrunch se kompania nuk po paguan Netflix për vendosjen e automjeteve të saj në përmbajtjen e shërbimit të transmetimit. Ndërsa GM është një partner në nivelin e mbështetur nga reklamat e Netflix, kompania tha se aleanca strategjike midis dy kompanive është e ndarë nga çdo marrëveshje reklamimi. Qëllimi i aleancës është të ekspozojë njerëzit ndaj makinave elektrike në një mënyrë të natyrshme.

Netflix thotë se po planifikon gjithashtu të bëhet më i qëndrueshëm pas kamerës brenda prodhimeve të tij duke optimizuar përdorimin e energjisë, më pas duke e elektrizuar atë dhe duke dekarbonizuar pjesën tjetër./ TechCrunch 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0