Nestle zbulon paketimin e parë të biodegradueshëm

Nestle zbulon paketimin e parë të biodegradueshëm


Nestle, po vjen me risi, risi e cila pretendohet se është risia e parë në botë në këtë drejtim. Ajo ka zbuluar paketimin e riciklueshëm, të biodegradueshëm për produktin e saj Yes!

Nestle synon që deri në vitin 2025 të bëjë të ripërdorshme të gjitha materialet e saj. CEO i Nestle për Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën, Stefano Agostini tha se masa “përfaqëson pikërisht atë që gjithnjë e më shumë njerëz kërkojnë nga prodhuesit si Nestlétani dhe për të ardhmen “.Vetë letra vjen nga burime të qëndrueshme, të certifikuara nga Këshilli i Mbikëqyrjes së Pyjeve (FSC) ose Programi për Përcaktimin e Certifikimit të Pyjeve.

Sistemi i mbështjelljes së letrës Flow Wrap Cold Seal më parë ishte e përshtatshme vetëm për plastika dhe laminat. Ekspertët me bazë në Mbretërinë e Bashkuar, duke punuar në qendrën R & D të firmës të Nestlé në York, kanë veshur letrën me një polimer, për të siguruar që ajo të mbetet e paprekur nëpër rafte. Por do të biodegradohet brenda gjashtë muajve nëse do të përfundojë në det, tha Michael Carroll.

Lexo: Parlamenti Europian ndalon tregtimin e plastikës një përdorimshe

Sipas zëdhënësit të fushatës globale mbi riciklimin, Mathias Wüthrich është mirë, që Nestle në fund të rishqyrtojë mënyrën se si kompania i sjell produktet e saj. Kjo do të ndodhë duke zëvendësuar plastikën një përdorimshe me një material tjetër.

Si një nga kompanitë që shquhet përpërdorimin elartë të plastikës dhe për nivelin e lartë të ndotjes, duhet të përshpejtojë hapat në këtë proces. Ajo ç’ka duhettë bëjë është të zvogëlojë paketimet e saj plastike dhe të zbatojë sisteme të ripërdorshme në vend të tyre me qëllim zgjidhjen e përkohshme dhe të shpejtë. Shpyllëzimi është një një ndër katastrofat që do të vijë si rezultat i përdorimit tëlartë tëplastikës, prandaj veprimi duhet të jetë sa më i shpejtë.

Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0