Nestle zbulon paketimin e parë të biodegradueshëm

Nestle zbulon paketimin e parë të biodegradueshëm


Nestle, po vjen me risi, risi e cila pretendohet se është risia e parë në botë në këtë drejtim. Ajo ka zbuluar paketimin e riciklueshëm, të biodegradueshëm për produktin e saj Yes!

Nestle synon që deri në vitin 2025 të bëjë të ripërdorshme të gjitha materialet e saj. CEO i Nestle për Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën, Stefano Agostini tha se masa “përfaqëson pikërisht atë që gjithnjë e më shumë njerëz kërkojnë nga prodhuesit si Nestlétani dhe për të ardhmen “.Vetë letra vjen nga burime të qëndrueshme, të certifikuara nga Këshilli i Mbikëqyrjes së Pyjeve (FSC) ose Programi për Përcaktimin e Certifikimit të Pyjeve.

Sistemi i mbështjelljes së letrës Flow Wrap Cold Seal më parë ishte e përshtatshme vetëm për plastika dhe laminat. Ekspertët me bazë në Mbretërinë e Bashkuar, duke punuar në qendrën R & D të firmës të Nestlé në York, kanë veshur letrën me një polimer, për të siguruar që ajo të mbetet e paprekur nëpër rafte. Por do të biodegradohet brenda gjashtë muajve nëse do të përfundojë në det, tha Michael Carroll.

Lexo: Parlamenti Europian ndalon tregtimin e plastikës një përdorimshe

Sipas zëdhënësit të fushatës globale mbi riciklimin, Mathias Wüthrich është mirë, që Nestle në fund të rishqyrtojë mënyrën se si kompania i sjell produktet e saj. Kjo do të ndodhë duke zëvendësuar plastikën një përdorimshe me një material tjetër.

Si një nga kompanitë që shquhet përpërdorimin elartë të plastikës dhe për nivelin e lartë të ndotjes, duhet të përshpejtojë hapat në këtë proces. Ajo ç’ka duhettë bëjë është të zvogëlojë paketimet e saj plastike dhe të zbatojë sisteme të ripërdorshme në vend të tyre me qëllim zgjidhjen e përkohshme dhe të shpejtë. Shpyllëzimi është një një ndër katastrofat që do të vijë si rezultat i përdorimit tëlartë tëplastikës, prandaj veprimi duhet të jetë sa më i shpejtë.

Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0