Nëntë fjalët që e ndihmuan Elon Musk të bëhej më i pasur brenda një dite


Një Tweet me vetëm 9 fjalë nga CEO i Tesla, Elon Musk, e ndihmoi sipërmarrësin të fitonte 1.4 miliardë dollarë brenda një dite.

“Po mendoj që ta privatizoj Tesla-n për 420$.”  Ky ishte mesazhi i Musk.

Lexoni: Elon Musk: “Tesla duhet të bëhet kompani private”

Aksionet e Tesla, e cila ka qenë në rritje për ditë, kapën majën pas mesazhit të publikuar në Tweet-er dhe përfundoi të martën deri 11%. Vlera neto e Elon Musk është e lidhur drejtpërdrejt me çmimin e aksioneve të Teslës, dhe sipas Indeksit të Miliarderëve të Bloomberg, ai teorikisht bëri 1,43 miliardë dollarë atë ditë. Vlera neto e Musk arrin 25.8 miliardë dollarë.

Mesazhi i së martës për mundësinë e privatësisë së Teslës e befasoi internetin. Shumë menduan fillimisht se ishte thjesht një shaka të keqe e Elon Muskut për marihuanën, sepse “420” prej kohësh njihet si drogë.

Por me sa duket Musk ishte serioz. Ai e vazhdoi tweet-in me një email tek punonjësit e Tesla duke thënë se ai mendonte se “rruga më e mirë” do të ishte të merrte privatizimin e Teslës.

Lexoni: 9 shprehjet që do t’ju fusin brenda mendjes së miliarderit Elon Musk

Është e paqartë nëse Musk ka mashtruar investitorët. Sidoqoftë, duket se mesazhet e tij në mediat sociale kanë pasur pasoja të drejtpërdrejta në pasurinë personale të Elon Musk dhe në çmimin e aksioneve të kompanisë së tij: aksionet e Tesla filluan të martën prej rreth 340 dollarë dhe shkuan deri në 387 dollarë.

/Time

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale