Në rrezik mbi dy të tretat e të dhënave të LinkedIn - Business Magazine Albania

Në rrezik mbi dy të tretat e të dhënave të LinkedIn

LinkedIn

Pas Facebook edhe LinkedIn është bërë objekt i vjedhjes së të dhënave.  Hakerimi online, ka alarmuar për një tjetër vjedhje të dhënash. Bëhet fjalë për 500 milionë profile në LinkedIn, platforma profesionale që ka rreth 740 milionë përdorues në të gjithë Botën. Kjo nënkupton ekspozimin e mbi dy të tretat të të dhënave të përdoruesve.

Kërkuesit e Cyber News, kanë treguar se arkivi është në shitje në “Dark web” dhe mes të dhënave ka adresa e-maili, numra telefoni, detaje profesionale, përveç linqeve dhe profileve të rrjeteve të tjera sociale. Janë të gjitha të dhëna që mund të përdoren për sulme të mëtejshme, vjedhje adresash dhe mashtrime ‘online’.

Nuk është e qartë nëse kriminelët kibernetikë po shesin profile të përditësuara, apo nëse të dhënat janë marrë nga një sulm i mëparshëm në LinkedIn apo diku tjetër.

Kush ka nxjerrë në shitje në “Dark Web” këtë sasi të madhe profilesh, për të demonstruar legjitimitetin e informacioneve që zotëron, lejon shkarkimin e dy milionë të dhënave si kampion, për 2 dollarë, ndërsa për aksesin në bazën e të dhënave, bashkë me informacionet e grabitura, kërkohet edhe pagesa e rreth 1800 dollarëve.

Lexo: Rikthim në normalitet, punonjësit e “Google” kthehen në zyrë

Si në rastin e grabitjes së të dhënave personale të përdoruesve të Facebook, edhe për LinkediIn bëhet fjalë për nxjerrjen e të dhënave nga një faqe ëebi përmes një softëare-i dhe jo shkelje të sigurisë, ose një sulm kibernetik mbi platformë. Për ekspertët, gjëja e parë që duhet bërë është ndryshimi i pasëord-it të aksesit në profil dhe të gjithë kodeve të llogarive të e-mailit të lidhura me profilin e LinkedIn dhe të kërkesave për lidhje nga ana e personave të panjohur.

BusinessToday

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0