Miliarderi japonez kërkon shoqëri për udhëtimin në hënë - Business Magazine Albania

Miliarderi japonez kërkon shoqëri për udhëtimin në hënë

Miliarderi japonez Yusaku Maezawa ka ftuar tetë anëtarë kushdo qofshin nga publiku që të bashkohen me të për një udhëtim rreth hënës në fluturimin e Elon Musk në SpaceX.

” Dua që më mua në këtë udhëtim të bashkohen njerëz të të gjitha shtresave “u shpreh ai përmes një videoje në Twitter, ku ndau dhe detaje mbi mënyrën e aplikimit. Maezawa tha se do të paguajë ai për të gjithë udhëtimin, ndaj personat që do të jenë në bord me të, do të fluturojnë falas. Misioni, i quajtur DearMoon, është planifikuar të niset në 2023.

LEXO: Jeff Bezos planifikon të dërgojë për herë të parë një grua në Hënë

Aplikantët duhet të plotësojnë dy kritere: ata duhet të përparojnë në “çfarëdolloj aktiviteti” me të cilin të ndihmojnë të tjerët dhe shoqërojnë në në formë apo një tjetër, dhe së dyti, të jenë gatshëm të mbështesin anëtarët e tjerë të ekuipazhit që ndajnë aspirata të ngjashme”. “ I kam blerë të gjithë vendet  kështu që do të jetë një udhëtim privat,” tha manjati i modës.

Maezawa, që është dhe koleksionist arti, sqaroi se fillimisht kishte në plan të ftonte artistë në këtë udhëtim të rrallë, por projekti i rishikuar tani këtë mundësi ua ofron njerëzvë të ndryshëm nga i gjithë globi. “Nëse e shihni veten si artist, atëherë i tillë jeni”, u shpreh miliarderi. Misioni i 2023-shit do të jetë i pari që do të çojë njerëz në satelitin e vetëm hapësinor të Tokës që prej vitit 1972.

BBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0