Michael Kors mbyll 100 dyqane për shkak të shitjeve të pakëta - Business Magazine Albania

Michael Kors mbyll 100 dyqane për shkak të shitjeve të pakëta


Sot Michael Kors ka thënë se do mbyllë të paktën 100 dyqane për shkak të rënies së numrit të shitjeve.

Shitjet e përgjithshme të markës së modës kanë rënë 11.2% ose 1.06 miliardë dollarë në tremujorin e fundit që përfundoi më 1 prill.

Kompania ka deklaruar se do të mbyllë rreth 100 deri në 125 dyqane për të përmirësuar përfitimet.

Neil Saunders, drejtor ekzekutiv i firmës konsulente me pakicë GlobalData Retail, i quajti rezultatet e shitjeve të Michael Kors ‘katastrofike’.

Ai tha se shumë konsumatorë e kanë braktisur firmën e çantave luksoze, pavarësisht përpjekjeve të Michael Kors për të rindërtuar markën duke zvogëluar promovimet.

“Sipas parashikimeve, Michael Kors po shkon drejt falimentit,” shkruan Saunders.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0