Mësimi që na jep CEO i Boeing është i vlefshëm për çdo lider - Business Magazine Albania

Mësimi që na jep CEO i Boeing është i vlefshëm për çdo lider

Mësimi që na jep CEO i Boeing, duhet të dihet nga çdo lider

Kanë qenë disa javë të vështira për  CEO-n e Boeing. Vetëm disa vite pas një përplasjeje fatale të dy avionëve Boeing 737 MAX, një fluturim i Alaska Airlines u detyrua të bënte një ulje emergjente pasi një prizë dere shpërtheu ndërsa avioni fluturoi në mbi 5000m lartësi. Në këtë rast, fatmirësisht, askush nuk u lëndua, por sigurisht që ngre pikëpyetje nëse prodhuesi i avionit duhet të vazhdojë punën ose jo.

Dave Calhoun, CEO i Boeing u punësua pas atyre përplasjeve kur bordi i kompanisë (i cili përfshinte Calhoun) dëboi Dennis Muilenburg. Problemi kryesor për Muilenburg ishte se bordi humbi besimin në aftësinë e tij për të kapërcyer problemet me të cilat u përball kompania në përpjekjen për të rikthyer në ajër versionin e mëparshëm të MAX pasi FAA e ndaloi avionin në 2019.

Si rezultat, mund të imagjinoni që Calhoun është përballur me kritika të forta për problemet e sigurisë së kompanisë. Një pjesë e kësaj kritike vjen sepse Calhoun nuk është inxhinier nga arsimi; ai është një kontabilist. Kjo nuk është e pazakontë, shumë CEO kanë një sfond financash ose kontabiliteti. Një nga punët e tyre më të rëndësishme është të sigurohen që kompania po menaxhon shpenzimet dhe po bën një fitim. Çështja është se në një kompani si Boeing, aksionet duken pak më të larta pasi gabimet rezultojnë në gjëra të tilla si përplasjet e avionit. Për të qenë të drejtë, Calhoun kaloi disa dekada në GE, duke mbikëqyrur divizionet që bëjnë gjëra të tilla si motorët e avionëve, por kjo nuk i ka ndalur kritikat.

Lexo edhe:Kompania shqiptare që u vlerësua me çmimin “Best Buy nga ICERTIAS, Zvicër”

Në të vërtetë, nëse ajo që bën kompania juaj është të prodhojë aeroplanë, secili prej të cilëve transporton qindra njerëz në ajër, ju mund të mendoni se përgjegjësia juaj është t’i bëni ato në mënyrë sa më efikase ose sa më fitimprurëse të jetë e mundur, por jo, përgjegjësia juaj kryesore është për t’u siguruar që ata avionë janë të sigurt. Kjo nuk është vetëm arsye e vlefshme, por në fakt është një biznes i mirë, sepse nëse nuk e bëni këtë, askush nuk do t’i blejë avionët tuaj. Nëse avionët tuaj rrëzohen ose kanë probleme të tjera sigurie, askush nuk do të dëshirojë të fluturojë mbi to.

Është e çuditshme, pra, që Boeing nuk ka qenë në gjendje të rregullojë çfarëdo që ka shkuar keq në projektimin dhe ndërtimin e 737-MAX. Kompania e ka pranuar tashmë se ka bërë supozime të gabuara dhe vendime të gabuara në lidhje me veçoritë e rëndësishme të avionit, por nuk duket sikur në fakt ka rregulluar ndonjë prej tyre.

“Ne do t’i qasemi kësaj, numri një, duke pranuar gabimin tonë,” tha Calhoun në një deklaratë për punonjësit. “Ne do t’i qasemi me 100% dhe transparencë të plotë në çdo hap të rrugës.” Mendojmë se këtu ka dy mësime për çdo udhëheqës. E para është se kjo është padyshim gjëja e duhur për të thënë. Nga ana tjetër, Calhoun nuk ka zgjedhje.

Kemi parë shumë CEO që përballen me kritika dhe tentojnë t’i shmangin ato ose të racionalizojnë çfarëdo që kanë bërë për të përfunduar në karrigen e nxehtë. Ne e kemi parë atë libër lojërash shumë herë dhe kurrë nuk shkon veçanërisht mirë. Lëvizja juaj e vetme këtu duhet të jetë të pranoni se keni bërë një gabim dhe të angazhoheni për të rregulluar çdo gjë që shkoi keq.

Problemi për Calhoun është se nuk mjafton të thuhet se kompania do të “sigurojë që çdo aeroplan tjetër që lëviz në qiell të jetë në fakt i sigurt”. Ai mund t’ua thotë këtë punonjësve, por për momentin nuk është e qartë se njerëzit besojnë se kjo është e vërtetë. Kjo është e arsyeshme, duke marrë parasysh që nëse jeni CEO i linjës ajrore, gjëja e fundit që dëshironi të bëni është të shpenzoni miliarda dollarë në avionë nga një kompani që nuk i beson.

Besimi, në fund të fundit, është pasuria juaj më e vlefshme. Ky është mësimi i dytë.

Nuk është prona juaj intelektuale apo aftësia inxhinierike. Nuk është kultura ose pozicioni financiar i kompanisë suaj. Sigurisht, këto gjëra janë të rëndësishme. Ato kanë rëndësi përsa i përket projektimit të avionëve dhe ndërtimit të një kompanie, por pa besim, askush nuk do t’ju japë para për çfarëdo që të ndërtoni. Të gjitha këto gjëra kanë rëndësi vetëm në masën që ju japin besueshmëri dhe ju japin besim.

inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0