Me rimëkëmbjen ekonomike, tani është koha për të vepruar mbi barazinë gjinore - Business Magazine Albania

Me rimëkëmbjen ekonomike, tani është koha për të vepruar mbi barazinë gjinore

barazinë gjinore

Vitin e kaluar, fjala “shecession” u shpik për të përshkruar atë që po ndodhte me ekonominë globale. Gratë kishin gati dy herë më shumë gjasa se burrat të humbnin punën e tyre. Tani, të dhënat e reja nga Organizata Ndërkombëtare e Punës (ILO) tregojnë se, bazuar në trendet aktuale, rimëkëmbja është edhe seksiste. Burrat tashmë kanë rifituar të gjitha vendet e punës që kanë humbur, por gratë ende po humbin vendet e tyre. Në fakt, 2 milionë gra të tjera pritet të lënë fuqinë punëtore këtë vit, duke shtuar 13 milionë që nga viti 2020.

Fondacioni ‘Bill&Melinda Gates’ ka punuar me partnerë të të dhënave për të kuptuar se si pandemia ka prekur gratë në mënyrë specifike. Rezultati është ky: barazia gjinore është një domosdoshmëri ekonomike. Një nga arsyet kryesore që ekonomitë ishin kaq të brishta në radhë të parë ishte se gratë ishin të margjinalizuara. Dhe ato ekonomi nuk do të zhvillohen kurrë nëse udhëheqësit e tyre vazhdojnë të margjinalizojnë gratë.

Lexoni: Karen Uhlenbeck, femra e parë që fiton çmimin Abel në matematikë

Në 1995, në Konferencën e Pekinit për Gratë, mijëra aktivistë që kishin punuar pa u lodhur për barazi u bashkuan për të deklaruar pa mëdyshje se “të drejtat e grave janë të drejta të njeriut”. Në atë konferencë, udhëheqësit botërorë u zotuan të “marrin të gjitha masat e nevojshme për të eleminuar të gjitha format e diskriminimit ndaj grave”. Por ata nuk ndoqën asnjë politikë të re dhe nuk investuan mjaftueshëm para, kështu që përparimi ka qenë në rritje rastësor, dhe ja ku jemi përsëri, 26 vjet më vonë.

Nga 30 qershori deri me 2 korrik, udhëheqës nga të gjitha sferat e jetës po takohen në Paris si pjesë e ‘Generation Equality Forum’ për t’u përqëndruar në rregullimin e këtij problemi dhe përmbushjen e premtimeve të bëra në Pekin. Qëllimi është që ekspertët, aktivistët, zyrtarët qeveritarë dhe udhëheqësit e biznesit të punojnë së bashku dhe të kalojnë nga fjalët për barazinë gjinore në veprime konkrete që do ta bëjnë atë realitet.

Recesioni dhe tendencat e hershme të rimëkëmbjes e bëjnë çështjen e veprimit krejtësisht të qartë: gratë përballen me pengesa strukturore që i kanë bërë ato më të prekshme nga ndikimet e pandemisë dhe eliminimi i këtyre pengesave do të fillojë rimëkëmbjen.

Për shembull, punët që gratë priren të bëjnë më shumë sesa burrat – servirja në restorant, stjuardesë, punonjëse në hotel – u shtrënguan veçanërisht nga distancimi social. Gratë tashmë kanë bërë rreth tre të katërtat e pastrimit, gatimit, rritjes së fëmijëve – puna e papaguar që, sipas ekonomistëve, bën të mundur të realizohen gjithë punët me pagesë – dhe me shkollat ​​e mbyllura dhe të gjithë duke qëndruar më afër shtëpisë, ka më shumë kërkesa për kujdesin se kurrë. Në të njëjtën kohë, përçarjet në sistemin shëndetësor i bëjnë shërbimet e rëndësishme si planifikimi familjar dhe kujdesi para lindjes jashtë mundësive për miliona gra. Shtojini të gjitha dhe shihni se si efektet e ndryshme të pandemisë kanë komplotuar për të grabitur mundësitë e grave dhe vajzave.

Lexoni: 10 shprehje frymëzuese nga femrat që kanë udhëhequr botën

Nëse rimëkëmbja do ta kthejë atë mundësi dhe, po aq e rëndësishme, do të krijojë mundësi të reja, atëherë ne duhet ta vendosim këtë gjini në qendër. Kjo nënkupton miratimin e politikave që adresojnë posaçërisht pengesat kryesore: rritjen e punësimit të grave, mundësitë për sipërmarrje, kujdesin ndaj fëmijëve dhe familjes dhe shërbimet shëndetësore të grave. Ndikimi i këtyre politikave do të ishte masiv. Zbatimi i programeve të transferimit të parave që u jepen direkt grave mund të heqë 100 milionë nga varfëria. Sigurimi i aksesit në kujdesin për fëmijët për gratë që nuk e kanë atë mundësi mund të nënkuptojë një rritje prej 3 trilionë dollarësh në GDP globale. Në përgjithësi, sipas McKinsey, përqëndrimi i grave në përpjekjet e rimëkëmbjes do të rrisë PBB-në globale me rreth 13 trilionë dollarë, ose 16%, deri në vitin 2030 – sepse kur lulëzojnë gratë, kështu bëjnë edhe familjet e komunitetet e tyre.

Për të ndihmuar në përshpejtimin e progresit drejt barazisë gjinore, fondacioni do të dhurojë 2.1 miliardë dollarë gjatë pesë viteve të ardhshme për të promovuar fuqizimin ekonomik të grave, për të forcuar shëndetin e grave dhe vajzave dhe planifikimin e familjes dhe për të mbështetur udhëheqjen e grave.

Ne mendojmë për fuqizimin ekonomik në termat e tre përparësive: paratë e gatshme, kujdesi dhe të dhënat. Paraja do të thotë të sigurohesh që rimëkëmbja, stimulimi dhe paratë e mbrojtjes sociale të futen direkt në duart e grave. Kujdesi do të thotë të ndihmosh familjet të rrisin fëmijë dhe të kujdesen për të afërmit e sëmurë – për shembull, duke subvencionuar qendrat e kujdesit për fëmijët ose duke ofruar leje familjare dhe mjekësore me pagesë – në vend që të presësh vetëm gratë që t’i bëjnë të gjitha, të papaguara. Dhe të dhënat do të thotë të bësh të padukshmen të dukshme në mënyrë që udhëheqësit dhe politikëbërësit të mund të përcaktojnë nevojat e grave dhe vajzave, të zhvillojnë reforma të bazuara në prova dhe të monitorojnë progresin.

Më në fund, ne po hyjmë në një fushë të re për themelin në barazinë gjinore për të mbështetur udhëheqjen e grave në fushat e shëndetit, ekonomisë dhe ligjit. Ne shohim shembuj të fuqishëm të udhëheqjes së grave çdo ditë, dhe megjithatë gratë janë ende të larguara nga pozicionet e pushtetit në të gjithë botën. Ekzistojnë 225 grupe pune COVID-19 në 137 vende, por vetëm 24% e njerëzve që shërbejnë në to janë gra. Mënyra e vetme për të zgjedhur një të ardhme tjetër është të garantojmë që gratë të jenë në dhomat ku merren vendime thelbësore.

Kur mendoj se çfarë mund të arrijë ‘Generation Equality Forum’, përpiqem të mendoj për ndikimin që mund të ketë në jetën e grave. Mbi të gjitha, kjo është ajo që përfaqëson çdo pikë e të dhënave: një grua që po lufton për një të ardhme më të mirë. Për sa kohë që unë jam duke bërë këtë punë, takimi me gra dhe dëgjimi i tyre për aspiratat e tyre më ka mbajtur të motivuar.

Lexoni: Femra e parë që arrin 200 milionë ndjekës në Instagram

Adelle Onyango, një personalitet i medias në Kenia

Hauwa Liman, një stiliste dhe sipërmarrëse sociale në Nigeri

Naadiya Moosajee, një restauruese dhe inxhiniere në Afrikën e Jugut

Të gjitha këto gra kanë histori interesante për të treguar për gjithçka që u është dashur të kapërcejnë për të patur sukses si sipërmarrëse gjatë pandemisë. Ndërsa dëgjoni, thjesht imagjinoni sa shumë energji dhe kreativitet do të ketë kur më në fund të heqim pengesat që i kanë mbajtur gratë të mos jenë pjesëmarrëse të plota në ekonominë globale dhe t’u japim të gjithave të njëjtat mundësi për të lulëzuar.

/NotesfromMelinda

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0