Massimo Dutti shpalos një imazh të ri për lançimin e dyqaneve të tij të reja - Business Magazine Albania

Massimo Dutti shpalos një imazh të ri për lançimin e dyqaneve të tij të reja

Marka zbulon një imazh të ri me prezantimin e një propozimi të ri të dizajnit të brendshëm që paraqet koleksionet e grave dhe burrave. 

Koncepti i ri i dizajnit të brendshëm në Massimo Dutti shpreh evolucionin natyror të markës,  duke reflektuar nivelin e saj të përsosmërisë, jo vetëm kur klientët blejnë koleksionet, por edhe në përvojën e vizitës së vetë dyqanit. Një koncept dyqani shumë më i rafinuar, ku më shumë  materiale dhe teknika artizanale e veshin hapësirën, arredimet i japin ton zonave të ndryshme,  me forma më organike, ngjyra më neutrale dhe natyrale nga materialet e shkëlqyera, duke  krijuar një ndjenjë më të pastër që përmirëson këtë imazh të përditësuar. 

Hyrja kryesore e dyqanit karakterizohet nga vizioni dhe transparenca e hapësirës. Ekranet e  vitrinës punojnë në harmoni me brendësinë e dyqanit, duke i ofruar klientit një vizion global dhe  duke e bërë më të lehtë aksesin në koleksionet e grave dhe hapësirat e ndryshme. Në katin që  strehon koleksionet e burrave, një pikë kryesore është zona e dedikuar për veshjet formale, një  hapësirë më bashkëkohore ku kthesat e orendive dhe mënyra e re e shfaqjes së koleksioneve  do të tërheqin një klient të interesuar për veshjet e përditësuara formale. 

Drita përdoret në një mënyrë shumë më kreative dhe indirekte, me ndriçimin në korniza, ku  krijon efekte natyrale, delikate. 

Pamja e re harmonizon të gjithë elementët për të demonstruar përdorimin e tregimit nga  Massimo Dutti, vetë ADN-në e markës. E dizenjuar sipas konceptit më të avancuar të dyqanit  eko-efikas të Grupit Inditex, dyqani i ri ka gjithashtu një sërë elementesh inovative që bashkojnë  modën dhe teknologjinë, në përgjigje të preokupimit të markës për t’u ofruar klientëve të saj  vazhdimisht përvoja të reja blerjeje. 

DYQANI EKO-EFIÇIENT 

Dyqani i ri është në përputhje me qasjen më të avancuar të Grupit Inditex për eko-efikasitetin.  Konsumi i energjisë elektrike është ulur me rreth 30% dhe konsumi i ujit me 40%, në krahasim  me dyqanet konvencionale. Masat e eko-efikasitetit të zbatuara përfshijnë një sistem ndriçimi  dyqanesh që optimizon ndriçimin për furniturat dhe përdorimin ekskluziv të llambave LED.  Sistemi i ndriçimit mundëson edhe ndriçimin e pjesshëm të hapësirave të dyqaneve, në varësi  të orës së ditës dhe detyrave që do të kryhen, përveç aktivizimit automatik kur zbulohet lëvizje  në zonat e personelit. 

Kontrolli i klimës arrihet duke përdorur kontrollin e ajrimit që ndryshon sipas okupimit të  hapësirës, i llogaritur duke përdorur matësat e CO2. Pajisja e instaluar përdor teknologjinë 

inverter, e cila vetërregullon kapacitetin e saj të ngarkesës në varësi të kërkesës për ngrohje ose  ftohje, duke iu përshtatur vazhdimisht nevojave të konsumit. Së fundi, pajisjet e kontrollit dhe  monitorimit lejojnë në kohë reale leximet në distancë të niveleve të konsumit, duke bërë të  mundur zbulimin dhe korrigjimin e çdo anomalie që ndikon në përdorimin e objekteve dhe  konsumin e tyre të energjisë. 

Dyqani gjithashtu angazhohet në përdorimin efikas të ujit dhe janë planifikuar hapësira të  brendshme për riciklimin e materialeve. 

SHËRBIM PREMIUM 

Gjithmonë në krye të takimit të modës, shërbimit dhe teknologjisë, Massimo Dutti vazhdon me  përkushtimin e tij për të ofruar përvoja të reja blerjeje bazuar në inovacionin dhe përshtatjen  me nevojat e reja të klientëve. Marka bashkon përsosmërinë karakteristike të vëmendjes së  personalizuar që ofron stafi me disa nga teknologjitë më inovative të shitjes me pakicë, duke e  transformuar Massimo Dutti në një pikë referimi për përvojën e klientit në krye të inovacionit  dhe zhvillimit të shitjes me pakicë. 

Dyqani i ri befason klientët e tij me shërbime ekskluzive që do ta bëjnë vizitën e tyre në dyqan  një përvojë unike. Si dhe shërbimin e zakonshëm të shkëlqyer ndaj klientit të ofruar nga  asistentët e tij të shitjeve, Massimo Dutti ka shtuar një shërbim të ri: Style Advisor by  Appointment, ku klientët mund të lënë një takim me një Style Advisor për një shërbim më të  personalizuar kur vizitojnë dyqanin. Do të ketë një dhomë montimi të dedikuar dhe ekipi i  këshilltarëve mund të ndihmojë klientin të zgjedhë pjesët dhe aksesorët më të mirë. 

Si pjesë e planit tonë të qëndrueshmërisë dhe inovacionit, klientët mund të përdorin çantën e  tyre, duke ndihmuar në reduktimin e mbetjeve të letrës. Massimo Dutti ripohon përkushtimin e  tij për të punuar gjithmonë në një mënyrë etike dhe të përgjegjshme në lidhje me mjedisin dhe  shoqërinë, për të na ndihmuar të ecim hap pas hapi drejt modës plotësisht të qëndrueshme. 

Rezervoni në dyqan – Klientët e Massimo Dutti kanë gjithashtu mundësinë të përdorin APP-në e  markës për të rezervuar artikujt dhe për t’i mbledhur ato nga dyqani i tyre i zgjedhur brenda 24  orëve. 

Të gjithë assistentet e shitjeve ne Massimo Dutti janë të pajisur me pajisje celulare në mënyrë  që, nëse veshja nuk është e disponueshme në dyqan, klienti mund ta porosisë atë në internet dhe të marrë porosinë në dyqan ose në adresën e preferuar të dorëzimit.

MASSIMO DUTTI 

Massimo Dutti u themelua në vitin 1985, në Spanjë, si një markë e modës për meshkuj. Ajo lançoi  koleksionin e saj të parë të veshjeve të grave në 1995, duke ofruar një larmi stilesh, nga pjesët  e rastësishme deri te veshjet e sofistikuara dhe të përjetshme. Sot, Massimo Dutti ka rreth 800  dyqane, në 76 vende, në Evropë, Amerikë dhe Azi. 

Marka i përket Grupit Inditex, një nga shpërndarësit më të mëdhenj të modës në botë, me më  shumë se 7000 dyqane në 92 vende në të pesë kontinentet. Përveç Massimo Dutti, Inditex  operon edhe shtatë marka të tjera të modës: Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho dhe  Zara Home.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0