"Luna Art", frymëzimi për të gjithë të rinjtë që duan të nisin sipërmarrjen e tyre - Business Magazine Albania

“Luna Art”, frymëzimi për të gjithë të rinjtë që duan të nisin sipërmarrjen e tyre


Ajo i mëshon fort faktit që çdo i ri, i cili ka një ide të veçantë biznesi të frymëzohet e të bëhet pjesë e një sipërmarrje të re. E diplomuar për Financë, krahas punës rutinë në zyrë ajo merret me punime artizanale të ndryshme, prej të cilave mund të veçojmë:

Telajo në miniaturë, që janë piktura të punuara imtësisht, me dorë kryesisht me qytetet e Shqipërisë. Ky produkt vjen në formën e suvenirit.

Bizhuteri të qëndisura me dorë, që kryesisht iu dedikohen femrave.

Çertifikata me të dhënat e fëmijës, e qëndisur me dorë, një dhuratë kjo shumë e dashur për prindërit e rinj.

Abazhurë të personalizuar, tabaka druri, foto dhe pamje të punuara në dru, orë muri me material druri të personalizuara etj.

Skluptura të personalizuara (Casting hands), që janë një zhaner krejt i ri në Shqipëri.

Të gjitha produktet e “Luna Art” fokusohen tek personalizimi i produktit, një element ky krejt i veçantë që vjen si kërkesë e klientëve. Synimi i këtij biznesi të ri është të zhvillohet më tepër në tregun shqiptar dhe të jetë pjesë e panaireve ndërkombëtare.

Një shprehje thotë se kur ti dëshiron diçka, i tërë Universi komploton për të të ndihmuar që ta arrish atë dhe “Luna Art” është një frymëzim për shumë të rinj të tjerë që duan të kenë një biznesin e tyre.

burimi: SME

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0