Louboutin, historia e shollës së kuqe


Në moshën 13 vjeçare, shumë prej nesh e kalonim kohën e lirë duke ndjekur idhujt tanë, dhe mezi prisnim të rriteshim për të qenë të pavarur. Christian Louboutin, një nga dizajnerët më të mëdhenj në botë, ishe 10 hapa para nesh.

Në moshën 12 vjeçare, Louboutin ishte përjashtuar tre herë nga shkolla dhe ishte shpërngulur nga shtëpia e prindërve. Mamaja e tij ishte tepër tolerante i pëlqente t’i kënaqte fëmijët e saj, duke u dhënë kështu liri që në moshë të vogël.

Por si arriti ky djalosh rebel të bëhet një nga dizajnerët më me ndikim në botë? Gjithçka nisi me një udhëtim. Duke vizituar Muzeun e Artit Afrikan dhe Oqeanik në Paris, Louboutin u mahnit nga një shenjë, që nuk i lejonte gratë të vishnin taka për të mos gërvishtur dyshemenë. Imazhi i titulluar “këpuca e ndaluar” mbeti në kujtesën e tij për vite me rradhë, duke u bërë frymëzim për koleksionin e parë. “Unë doja të krijoja diçka që thyen rregullat dhe i bën femrat të ndihen të fuqizuara dhe me vetëbesim.”

Pas kësaj parizieni ngatërrestar nisi të skiconte dizajnet e tij. Shumë shpejt ai filloi të punonte në Folies Bergere, një kabare e famshme në Paris. Këtu, Louboutin mund të realizonte ëndrrën e tij për të krijuar këpucë për kërcimtaret. Pas një viti në Indi, Louboutin kthehet në Paris me një portofol plot dizajne për të krjiuar këpucë me taka. Në fillim të viteve 1980, dizajneri i këpucëve u njoh me Charles Jourdan i cili i mësoi atij sekretet e biznesit të këpucëve. Në moshën 19 vjeçare Louboutin hapi dyqanin e tij të parë në Paris.

Në vitin 1993, Louboutin ishte pjesë e tregut për gati dy vite, “Louboutin kishte menduar të realizonte këpucë të frymëzuara nga “Lulet” e Andy Warhol. Prototipi, një takë ngjyrë trëndafili e mbushur me lule karikaturë prej lëkure, kishte ardhur nga Italia. “Unë isha shumë i lumtur sepse këpuca ishte njësoj si vizatimi im,”thotë Louboutin, “por sërish kishte diçka që mungonte, dhe nuk e kuptoja çfarë.”

“Këpuca kishte një taban të zi, dhe në ato momente, falë Zotit, një vajzë po lyente thonjtë më një manikyr të kuq.” Louboutin e rrëmbeu manikyrin nga asistentja, dhe e përhapi në të gjithë shollën e prototipit. “Aty sytë e mi shkëlqyen,” thotë Louboutin, “Ishte pikërisht ajo që duhej!”

Falë aksidentit të manikyrit, sholla e kuqe Louboutin tani është e njohur në të gjithë botën dhe shet më shumë se 500,000 palë këpucë në vit. Sholla e kuqe me shkëlqim të gjallë, jo vetëm që i sjell dobi përdoruesit, duke u dhënë atyre një ndjenjë kënaqësie të fshehtë dhe besimi, por gjithashtu përfiton kompania nga perspektiva e biznesit.

Louboutin arriti të transformojë një pjesë të këpucës që më parë ishte injoruar, në diçka që është po estetikisht emocionuese dhe komercialisht e dobishme. Për të shënuar suksesin e aksidentit që krijoi shollën e kuqe, Louboutin krijoi një manikyr të quajtur Rouge Louboutin që ka ngjyrë të njëjtë si ajo e shollës së kuqe.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale