Lacoste heq dorë nga krokodili, për një arsye të mirë

Lacoste heq dorë nga krokodili, për një arsye të mirë


Marka franceze e modës po bashkëpunon me Bashkimin Ndërkombëtar për Ruajtjen e Natyrës për një sasi të limituar të këmishave që përmbajnë 10 specie në zhdukje aty ku shfaqet emblema tradicionale e krokodilit. 

Numri i bluzave të prodhuara me logon e kafshëve, tregon numrin e mbetur të këtyre specieve në natyrë.

Krokodili është sinonim i Lacoste sepse përfaqëson historinë e kompanisë. Themeluesi i kompanisë, René Lacoste, ishte lojëtari i parë i tenisit i cili mori nofkën “Krokodili”, edhe pse arsyeja nuk është plotësisht e qartë, ka një sërë shpjegimesh.

Logoja e krokodilit është po aq e vjetër sa vetë kompania. Ndryshimi i një marke është një gjë e vështirë dhe e rrezikshme. Njerëzit lidhen me atë që është e njohur dhe mund të kundërshtojnë, ndonjëherë me zë të lartë, çdo modifikim.

Mesa duket Lacoste ia ka dalë me sukses në këtë fushatë të re marketingu. Ja përse:

• Ndryshimi është një edicion i limituar i këmishave.

• Ky nuk është një modifikim i logos për marketing të përgjithshëm. Por për një kauzë të rëndësishme.

• Nisma u lançua dhe në Javën e Modës në Paris 2018

Ideja është fantastike dhe nuk paraqet ndonjë rrezik për markën. Në tërësi, është një formë e zgjuar e promovimit lidhur me një kauzë të mirë. Kjo është ajo që e bën këtë një fushatë të shkëlqyer.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0