Kur ndërton një markë. Jori Vila tregon çfarë duhet të kesh parasysh

Kur ndërton një markë. Jori Vila tregon çfarë duhet të kesh parasysh


Nëse beson në pasionet e tua mund të ndërtosh një markë të fuqishme në treg. Por, krahas pasionit kërkohet edhe të njihni mirë klientin. Jori Vila rrëfen për BusinessMag disa mënyra për të realizuar ndërtimin e markës.

  1. Kush do të jenë blerësit? Cila është natyra demografike, ekonomike dhe sociale e konsumatorit që do t’i drejtohet marka juaj?
  2. Kush është e reja dhe identiteti i markës tuaj? Çfarë po sjell marka juaj ndryshe?
  3. Kush është konkurrenca? Jepi kohë njohjes së konkurrencës dhe mënyrës se si komunikon. Studio kanalet e komunikimit dhe të shitjes që konkurrenca përdor.
  4. Krijo misionin dhe vizionin e markës tënde.
  5. Ndërto një business plan të përmbledhur dhe objektiv.
  6. Krijo fytyrën e markës tënde. Personalizoje duke e bërë të përfaqësojë unitetin që synon të sjellësh përmes tij.
  7. Kërko kanalet e komunikimit që do të arrijnë konsumatorin tënd.
  8. Fillo komuniko.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0