Kur ndërton një markë. Jori Vila tregon çfarë duhet të kesh parasysh
Përditësuar së fundmi: 11/03/2019

Kur ndërton një markë. Jori Vila tregon çfarë duhet të kesh parasysh

Share
nga Ornela Trupja
Mar 11, 2019

Nëse beson në pasionet e tua mund të ndërtosh një markë të fuqishme në treg. Por, krahas pasionit kërkohet edhe të njihni mirë klientin. Jori Vila rrëfen për BusinessMag disa mënyra për të realizuar ndërtimin e markës.

  1. Kush do të jenë blerësit? Cila është natyra demografike, ekonomike dhe sociale e konsumatorit që do t’i drejtohet marka juaj?
  2. Kush është e reja dhe identiteti i markës tuaj? Çfarë po sjell marka juaj ndryshe?
  3. Kush është konkurrenca? Jepi kohë njohjes së konkurrencës dhe mënyrës se si komunikon. Studio kanalet e komunikimit dhe të shitjes që konkurrenca përdor.
  4. Krijo misionin dhe vizionin e markës tënde.
  5. Ndërto një business plan të përmbledhur dhe objektiv.
  6. Krijo fytyrën e markës tënde. Personalizoje duke e bërë të përfaqësojë unitetin që synon të sjellësh përmes tij.
  7. Kërko kanalet e komunikimit që do të arrijnë konsumatorin tënd.
  8. Fillo komuniko.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë