Kur ndërton një markë. Jori Vila tregon çfarë duhet të kesh parasysh
Përditësuar së fundmi: 11/03/2019

Kur ndërton një markë. Jori Vila tregon çfarë duhet të kesh parasysh

Share
nga Ornela Trupja
Mar 11, 2019

Nëse beson në pasionet e tua mundesh të ndërtosh një markë të re të fuqishme në treg. Por, krahas pasionit kërkohet të njihni mirë klientin. Jori Vila rrëfen për BusinessMag disa mënyra për të realizuar ndërtimin e markës.

  1. Kush do të jenë blerësit? Cila është natyra demografike, ekonomike dhe sociale e konsumatorit që do t’i drejtohet marka juaj?
  2. Kush është e reja dhe identiteti i markës tuaj? Çfarë po sjell marka juaj ndryshe?
  3. Kush është konkurrenca? Jepi kohë njohjes së konkurrencës dhe mënyrës se si komunikon. Studio kanalet e komunikimit dhe të shitjes që konkurrenca përdor.
  4. Krijo misionin dhe vizionin e markës tënde.
  5. Ndërto një business plan të përmbledhur dhe objektiv.
  6. Krijo fytyrën e markës tënde. Personalizoje duke e bërë të përfaqësojë unitetin që synon të sjellësh përmes tij.
  7. Kërko kanalet e komunikimit që do të arrijnë konsumatorin tënd.
  8. Fillo komuniko.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë