Kur komunikimit i mungon buzëqeshja!

Kur komunikimit i mungon buzëqeshja!


Shkruar nga Mirilda Tili Kobatake, kontributore 

Si lexues të gazetave dhe revista, të printuara apo elektronike qofshin ato, apo edhe kur dëgjoni radio dhe shikoni televizor, natyrshëm reagoni ndaj një informacioni të caktuar.

Mund të ndodhë që procesin: lexim, dëgjim, shikim, ta shoqëroni me një buzëqeshje apo me nervozizëm. Natyrshëm mbani qëndrim ndaj asaj që po merrni si informacion. Dhe nëse bëjmë bilancet se herë kemi buzëqeshur për hir të informacionit të përftuar, me siguri peshorja anon nga mërzia, shqetësimi, por disa raste edhe neveria.

Por çfarë na bën ne, pavarësisht profesionit, statusit, gjinisë apo qasjes individuale të reagojmë ndaj informacionit? E thjeshtë, sinqeriteti që mbart ai informacion. Vetëm sinqeriteti i këtij informacioni na krijon bindjen nëse kemi të bëjmë më marrëdhenie me publikën, ku dhënia i paraprin marrjes, apo kemi të bëjmë me propagande. Dhe kjo e fundit nuk është vetëm qeveritare dhe politike. Propaganda ka zgjatur tentakulat e saj edhe në biznes, art, kulturë, shëndetësi, e kudo. Madje është bërë aq agresive sa  ka prishur edhe imazhin e PR ( Marrëdhënieve me Publikun) dhe marketingun.

Me të gjithë informacionin bazik që kemi, e ndiejmë të gjithë kur po informohemi nga profesionistë të PR, strategët e marketingut apo mjeshtërat e  propagandës. Shpesh vështirësia e PR dhe Marketingut  qëndron në faktin se si të mbijetojnë përpara propagandës apo pa rënë në grackën e saj.

Ekspertët botërorë të PR dhe strategë të marketingut ofrojnë studime për të dalë mbi sipërfaqe. Ndërsa nuk lënë pas dore të përmednin sinqeritetin e informacionit. Në PR mbrojtja më e mirë nuk është sulmi, është të marrësh përgjegjësi.  Të artikulosh qartë, të kërkosh ndjesë në rast se ka diçka që nuk shkon dhe të buzëqeshësh. Kompanitë dhe organizatat duhet të ofrojnë buzëqeshjen e sinqertë para klientëve apo palëve të interesuara. Jo për të krijuar imazhin e gabuar, por për të treguar që para së gjithash është besimi, respekti dhe mirëkuptimi. Këto duhet të ndihen në çdo komukim mes palësh dhe në komunikimin mediatik.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0