Kur bëhet fjalë për të investuar, a mendoni si Warren Buffett apo Elon Musk? - Business Magazine Albania

Kur bëhet fjalë për të investuar, a mendoni si Warren Buffett apo Elon Musk?

Shumë milenialë( të lindur 1980-1994) kanë filluar me hapat e tyre të mëvetësimit financiar, pasi vendosën në karrierën e tyre të drejtojnë biznes. Fitimet e rritura dhe zhvillimi financiar krijon një dëshirë të madhe për t’u larguar nga zakonet dhe mendësitë e papërgjegjshme financiare. Po ashtu edhe nga zona komfortit.

Me kaq shumë informacion të disponueshëm, është normale që milenialët të pyesin se cila është mënyra e duhur, e më e rëndësishmja – pse? Me një larmi aplikacionesh investuese për të zgjedhur, aftësinë për të blerë aksione, pa tarifa komisioni ose kërkesa minimale për investime, barriera për nisjen është më e ulët se kurrë.

Kërkoni këshilla se çfarë të investoni dhe me siguri do të gjeni disa citime nga Warren Buffett që këshillojnë një strategji blerje-mbajtjeje me kosto të ulët. Kjo strategji, megjithëse e provuar dhe e vërtetuar, nuk ka të njëjtën kulturë si kriptovaluta. Nuk ofron të njëjtën joshje si zgjedhja e një aksioni individual dhe më pas të bëhet një milioner brenda natës nëse figura e duhur publike bën tweets për të.

Në një seri tweets, Elon Musk filloi një reagim zinxhir që e ktheu dogecoin, një kriptomonedhë që u krijua si shaka, në një makinë për të bërë para shumë, duke demonstruar sasinë e madhe të fuqisë dhe ndikimit që figurat publike mund të kenë në tregjet financiare.

Dhe kush mund të injorojë komunitetet e Reddit si WallStreetBets? Të shohësh një twitt të një aksioni të zgjedhur ose emrin e një monedhe, mund të jetë ndryshimi midis pasurive brenda natës dhe një rastësie të keqe. Mediat sociale amplifikojnë jo vetëm komunikimin e një gjëje tjetër të madhe, por edhe fitimet masive që kanë realizuar miqtë, familjarët dhe madje kolegët. Kjo tundon investitorin milenial të braktisë lojën e gjatë dhe të zhytet në mediat sociale.

Investitorët mijëvjeçarë duhet të bëjnë tre gjërat e mëposhtme për të minimizuar rrezikun kur bëhet fjalë për të investuar për fitime afatshkurtra dhe afatgjata.

Krijoni (dhe përmbahuni) një plan strategjik

Një këshilltar financiar ose një trajner mund t’ju ndihmojë të krijoni një plan që mund të rregullohet me kalimin e kohës për të përmbushur ndryshimet kryesore të jetës si ngritjet në detyrë, martesa, lindja e fëmijës dhe trashëgimia duke ju mbajtur në rrugën e duhur në planifikimin e pensionit dhe qëllimeve të tjera financiare afatshkurtra dhe afatmesme.

Bëni kujdes të matur

Është e lehtë të marrësh një hap të madh nga një bisedë grupi, forumi ose twitt, por në fund të fundit jeni ju që po rrezikoni. Një pjesë e procesit të kujdesit të duhur përfshin përcaktimin se cila është toleranca juaj ndaj rrezikut.

Mendoni afatgjatë

Edhe pse të dy krahasohen shpesh, investimi nuk është bixhoz. Sidoqoftë, çdokush mund të përdorë një platformë investimi për të luajtur bixhoz nëse nuk ndjek dy pikat e para. Nëse i afroheni investimit si një mjet për të bërë një hap të shpejtë, do të mbështeteni në dy gjëra që nuk mund t’i kontrolloni: kohën dhe zhurmën e medias. Futja e strategjisë dhe kujdesit të duhur vendos masa kontrolli mbi investimet tuaja, dhe pritjet tuaja do të jenë reale – rritja me kalimin e kohës, jo një pushim me fat një ditë me potencialin për t’i humbur të gjitha ditën tjetër.

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0