Krijo dhe komuniko vizionin e kompanisë - Business Magazine Albania

Krijo dhe komuniko vizionin e kompanisë

vizion

[Pjesë të shkëputura nga libri: Suksesi në Shitje – Denis Gafuri]

Udhëheqësit e kompanisë kanë përgjegjësinë për edukimin e punonjësve, për vlerat dhe vizionin e kompanisë. Së pari, punonjësit duhet ta dinë pse kompania e bën atë që bën. Kur punonjësit janë të lidhur emocionalisht me vizionin, besojnë në atë që bëjnë, janë të përkushtuar dhe besnikë ndaj kompanisë. Angazhimi pastaj do të rrjedhë në mënyrë natyrale.

Një studim për suksesin, i bërë në Harvard, me shitësit më të mirë, i tregon të gjitha atributet që ndërlidhen me qëndrimet e tyre:

  • Të gjithë ata kanë vetëbesim dhe vetëvlerësim;
  • Ata pranojnë tërësisht përgjegjësinë për rezultatet e tyre;
  • Ambicia dhe dëshira e tyre për të shitur është mbi normalen;
  • Ata kanë nivel të lartë të ndjeshmërisë ndaj konsumatorëve;
  • Ata janë të përkushtuar për arritjen e qëllimit;
  • Ata kanë dëshirë të jashtëzakonshme për të korrur sukses;
  • Ata besojnë tek vetja, tek produkti dhe tek kompania e tyre;
  • Ata janë të sinqertë me konsumatorët e tyre dhe me vetveten;
  • Ata kanë prirje të krijojnë raport – me këdo;
  • Ata vazhdimisht investojnë tek vetja e tyre – duke lexuar, hulumtuar në internet dhe duke ndjekur seminare e trajnime.

Rezervo librin tënd në:

[email protected] ose +383 (0) 49 893 693

Lexo: Facebook i shtyn skeptikët drejt mohimit të ndryshimeve klimatike

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0