Konferenca vjetore F8 e Facebook: Cilat janë risitë që do të sjellë kompania?


Konferenca vjetore e Facebook, F8 u zhvillua në datat 18 dhe 19 Prill 2017 dhe kompania ndau vizionin e saj për të ardhmen e VR (realiteti virtual), imazhet 360°, robotët në Messenger dhe më shumë.

Në konferencën F8 të këtij viti, Zuckerberg tregoi planin ambicioz të kompanisë 10 vjeçare, e cila u zbulua së pari në vitin 2016.

Mark Zuckerberg dëshiron të largojë të gjitha ekranet nga jeta juaj me syze të posaçme.

Nëse CEO i Facebook, Mark Zuckerberg do ndjek këtë rrugë, ju nuk do të blini më kurrë një pajisje me ekran.

Në vend të kësaj, ju do të përdorni një palë syze zmadhuese për të parë realitetin apo edhe lente kontakti në të ardhmen në mënyrë që të vendosni përmbajtje dixhitale në krye të çdo sipërfaqe.

konferenca-vjetore-f8-e-facebook-cilat-jane-risite-qe-do-te-sjelle-kompania-business-mag

Në një nga fjalimet kryesore në konferencën vjetore F8 Facebook, Zuckerberg tha se ndërsa kompania është duke përqëndruar përpjekjet e saj të AR në kamerën dhe ekranin e smartphone-it, objektivi përfundimtar është që të ketë vetëm një pajisje që i sundon të gjithë.

“Ne të gjithë duam syze ose lente kontakti të cilat duken dhe ndihen normale, por le të vendosim të gjitha llojet e informacionit dhe objektet dixhitale në krye të botës reale.”

Për të qenë më të qartë, Zuckerberg nuk po thotë që Facebook është duke ndërtuar një palë syze ose kontakte menjëherë pasi ajo do kohë që të realizohet. Facebook nuk është e vetmja kompani që po eksploron syzet AR. Apple, Google, Microsoft, Snap dhe startup-i Magic Leap janë të përqendruar që të gjithë në zhvillimin e produkteve të ngjashme.

Por të gjithë kanë të njëjtin qëllim: të eliminojnë ekranet nga jeta juaj dhe t’iu jap një pajisje për të parë çdo gjë.

Burimi: businessinsider.com

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale