Kompania ajrore Lufthansa shkurton 22 mijë vende pune

Kompania ajrore Lufthansa shkurton 22 mijë vende pune

Lufthansa

Kompania ajrore gjermane ‘Lufthansa’ njoftoi se do të shkurtojë me mijëra vende pune në mes të parashikimeve të zymta për industrinë ajrore globale si pasojë e krizës COVID-19.

Kompania tha se do të vijojë fluturimet me 100 avionë më pak, duke çuar në “gjithsej 22 mijë pozicione më pak me orar të plotë. Gjysma e vendeve të punës, që do të shkurtohen do të jetë në stafin në Gjermani, thuhet në njoftimin e kompanisë.

Lufthansa paralajmëroi në fillim të këtij muaji se masat për uljen e kostove, përfshirë uljen e vendeve të punës, ishin në diskutim. “Rimëkëmbja e kërkesës në sektorin e transportit ajror do të jetë e ngadaltë në të ardhmen e afërt”, tha Drejtor i Përgjithshëm i kompanisë, Carsten Spohr.

Lexoni: Austrian Airlines, linja e parë ajrore që fillon fluturimet nga Rinasi

Spohr tha muajin e kaluar se pandemia është bërë sfida më e madhe në historinë 65-vjeçare të kompanisë. Lufthansa pësoi një rënie prej 98 përqind të pasagjerëve në prill dhe një rënie prej 26 përqind të numrave të udhëtarëve në tremujorin e parë të këtij viti, në krahasim me të njëjtën periudhë të vitit të kaluar.

Bordi mbikëqyrës i Lufthansa miratoi javën e kaluar një marrëveshje shpëtimi prej nëntë miliardë eurosh nga qeveria gjermane pasi kompania publikoi një humbje neto të tremujorit të parë prej 2.1 miliardë eurosh.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0