Kjo sipërmarrëse ka ndërtuar një perandori letre në një epokë digjitale - Business Magazine Albania

Kjo sipërmarrëse ka ndërtuar një perandori letre në një epokë digjitale

perandori letre

Themeluesja e Cloth & Paper, Ashley Reynolds, shpjegon se si përdori tregtinë sociale, për të rritur biznesin e saj të shkrimit gjatë pandemisë.

Ashley Reynolds, 36 vjeç, ka përdorur gjithmonë planifikimin në letër, jo vetëm si një mjet organizativ dhe produktiv, por edhe si një vend jetik për të regjistruar ndjenjat e saj. Megjithatë, në fund ajo nuk mundi kurrë të gjente një me dizajnin ose veçoritë që kërkonte. Kështu, kur la punën e saj në Capital One në 2014, vendosi ta kthejë pasionin e saj në një biznes. Një vit më pas, ajo hapi në Richmond, Cloth & Paper, me bazë në Virginia, një kompani që bën planifikues. Biznesi lulëzoi gjatë pandemisë, me të ardhurat që arritën më shumë se 7 milionë dollarë në 2021. Kjo shifër përfaqësonte 880 përqind rritje nga viti 2018, duke e vendosur Cloth & Paper në numrin 717 në listën 2022 Inc. 5000.

Lexoni: Micky Haxhiislami: Si po zhvilloj biznes në diasporë

Ashley tregon: Unë punova me Capital One për nëntë vjet dhe do të doja të kishte më shumë kreativitet në punën time. Kur burri im, Ryan, mori një punë të re në Raleigh, Karolina e Veriut, ne u zhvendosëm nga vendlindja jonë, Richmond, Virxhinia. Pastaj po pyesja veten nëse do të doja të punoja në një bankë tjetër. Ndërsa po përpiqesha të përcaktoja të ardhmen time, shkova të blija një planifikues. Shkova në Target, Staples dhe Home Depot, por asnjë nga planifikuesit ekzistues nuk ishte ashtu siç e doja – ata ishin me shumë lule, shumë të ndriçuara dhe tepër vajzërore. Doja një planifikues të thjeshtë, ku të mund t’i jepja përparësi planifikimit. Në atë moment mendova që mund të bëja një biznes me planifikues.

Më pëlqejnë produktet e letrës, veçanërisht kalendarët. Një planifikues/kalendar është një vend për mua për të çliruar ndjenjat e mia dhe për të mbajtur gjurmët e gjërave për të cilat jam mirënjohëse. Shënimi i planeve të mia çdo ditë është terapeutik për mua. Më pëlqen ajo që njerëzit mund të bëjnë me letrën. Kjo është ajo që doja të ndaja me audiencën.

Vendosa një linjë krediti prej 10,000 dollarësh në biznes dhe Cloth & Paper u lind zyrtarisht në 2015 në një dhomë gjumi rezervë. Burri im zotëron një biznes në Richmond, kështu që ne e përdorim atë hapësirë ​​për magazinim dhe kemi selinë zyrtare atje.

Unë u përpoqa të bëj dizajnet e para të planifikuesit ditor në Microsoft Word, gjë që është padyshim një jo-jo për një dizajner grafik, por nuk kam një background dizajni. Çuditërisht, njerëzit e donin thjeshtësinë e tij. Në kolonën e majtë, ka një hapësirë ​​për prioritetet, një listë detyrash dhe shënime. Në kolonën e djathtë, ka një hapësirë ​​për detyrat dhe oraret. Ky prototip çoi në krijimin e planifikuesit tonë kryesor.

Një vit pasi kompania u hap, Ryan la punën e tij dhe u bashkua me mua për ta menaxhuar dhe zgjeruar atë. Për tre vitet e para nuk kishim reklama me pagesë. Por mendoj se Cloth & Paper bie në sy, sepse ne vijmë nga një pikë që vërtet i ndihmojmë njerëzit të kuptojnë planifikimin dhe maksimizimin e produktivitetit. Në platformat tona të mediave sociale, ne përfshijmë video udhëzuese që u tregojnë shikuesve se si të përdorin më mirë produktet tona. Ne lançuam gjithashtu një mundësi abonimi tremujore për stilin e jetës vitin e kaluar, i cili vjen me një sërë produktesh bukurie dhe sende shtëpiake për të përmirësuar produktivitetin dhe stilin tuaj të jetesës.

Sigurisht përfituam nga rritja e tregtisë në mediat sociale dhe e-commerce gjatë pandemisë, dhe biznesi u rrit çmendurisht. Të ardhurat u rritën me më shumë se 240 përqind në vitin 2020. Ne shkuam nga një magazinë 330 metra katrorë në 12,000 metra katrorë.

Kompania jonë u rrit gjithashtu nga 10 në 40 punonjës. Jemi fokusuar vërtet në punësime cilësore gjatë viteve të fundit, por Dorëheqja e Madhe ka qenë një sfidë më vete. Ne krijuam orë argëtuese në ekip dhe një grumbullim mujor të kompanisë, ku flasim për gjithçka që po ndodh në biznes, për t’i mbajtur të gjithë të angazhuar dhe të lumtur. Megjithatë, ju nuk keni shumë kontroll mbi gjendjen mendore të punonjësve në mes të një pandemie. Pranimi i betejave të tyre është kaq i rëndësishëm.

Lexoni: 5 cilësitë e sipërmarrësve superiorë

Për momentin, audienca jonë janë profesionistë dhe sipërmarrës të rinj që vlerësojnë kohën. Ne kryesisht i shesim produktet tona në Shopify. Ne shohim gjithashtu shumë klientë që blejnë drejtpërdrejt nga Instagram dhe Facebook tani. Ky ka qenë një trend në rritje gjatë gjashtë muajve të fundit.

Ka ende disa njerëz që nuk janë gati për digjitalizimin e kalendarëve. Thjesht mund të shtypim butonin dhe t’i lançojmë të gjitha produktet tona në formë digjitale nëse bëhet fjalë për këtë. Por në kërkimin tonë të konsumatorit, njerëzit na kërkojnë që ta mbajmë letrën në dispozicion.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #30 - Nëntor 2022
Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0