Kjo kompani dëshiron të ndihmojë të mbyllë hendekun e pagës gjinore

Kjo kompani dëshiron të ndihmojë të mbyllë hendekun e pagës gjinore

Ndërsa shumë kompani po punojnë për t’i dhënë përparësi diversitetit, përfshirjes dhe përkatësisë, është e rëndësishme të dini se puna në këtë drejtim nuk ka të bëjë vetëm me ndërtimin e një ekipi të ndryshëm, ose të qenit më përfaqësues midis radhëve tuaja të udhëheqjes.

Të ndërtosh një kulturë që vlerëson shumëllojshmërinë, do të thotë të sigurohesh që jo vetëm të mbledhësh ekipin e duhur, por gjithashtu të sigurosh që të gjithë të paguhen për atë që vlejnë. Sa herë që dikush paguhet vazhdimisht më pak se kolegët e tij për të njëjtën punë, kjo dërgon një sinjal shumë të qartë se ata nuk trajtohen njësoj. Puna e tyre vlerësohet më pak dhe ai lloj mjedisi është toksik për ata që paguhen më pak.Kjo kompani dëshiron të ndihmojë të mbyllë hendekun e pagës gjinore

Lexo:Si të shmangni punësimin e narcistëve simpatikë

Unbounce, një kompani e teknologjisë në Vancouver, po inkurajon kompanitë të marrin paga të barabarta. Si pjesë e kësaj iniciative, ata po kërkojnë nga CEO dhe drejtuesit e burimeve njerëzore që të zotohen ta bëjnë pagën e barabartë një përparësi, duke marrë hapa praktikë për të trajtuar problemin brenda kompanive të tyre.

Si pjesë e kësaj iniciative, ato po u ofrojnë kompanive pjesëmarrëse një paketë mjetesh, e cila përfshin studime të rasteve, një udhëzues hap pas hapi dhe udhëzime se si të bëhet analiza e kompensimit.

Mbyllja e pabarazisë në paga mund të duket si një ndërmarrje e madhe. Por, kur e bëni atë me përparësi dhe u bashkangjisni përpjekjeve qëllime dhe burime reale, mund të arrini rezultate.

Në fillim të këtij viti Unilever njoftoi se kompania kishte arritur qëllimin e saj për ekuilibrin gjinor në të gjithë biznesin global. Kompania kaloi nga 38 përqind e grave në menaxhim në 2010 në 50 përqind të 14,000 menaxherëve të tyre në të gjithë botën në 2020. Ata e arritën qëllimin e tyre një vit përpara afatit të parashikuar. Ia keni borxh ekipit për të zbuluar nëse ekziston një hendek gjinor në pagë brenda kompanisë. Dhe nëse e shihni që ekziston, dijeni që mbyllja e këtij hendeku është e mundur.

Ndërsa theksoni angazhimin për ta bërë kompaninë të ecë në larmi, përfshirje dhe përkatësi, do të bëni hapa të rëndësishëm që të jetë pjesë thelbësore e kulturës suaj. Njëkohësisht tërhiqni dhe ruani më shumë talente, që do t’i bëjë klientët të ndihen mirë.

Nuk ka humbës kur bëhet fjalë për të mbyllur hendekun e pagave gjinore në kompaninë tuaj. Në fakt, të gjithë fitojnë – ekipi juaj, familjet e tyre, klientët tuaj dhe më shumë. Sa më shpejt të filloni, aq më shpejt do të arrini qëllimin për mbylljen e hendekut.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale