Kjo është kompania më e madhe e kanabisit në botë - Business Magazine Albania

Kjo është kompania më e madhe e kanabisit në botë

Curaleaf Holdings (CURLF), një kompani në Massachusetts, që rrit, përpunon dhe shet kanabis përmes shpërndarësve në 18 shtete, javën e kaluar bleu kultivuesin e kanabisit të Chicagos dhe shitësin me pakicë Grassroots, për 830 milion dollarë. Kjo e bën Curaleaf kompaninë më të madhe të kanabisit në botë për nga shitjet, me të ardhura vjetore prej rreth 1 miliard dollarë.

Marrëveshjet e mëdha në industrinë e kanabisit janë relativisht të pakta, zakonisht në intervalin prej 200 deri në 900 milion dollarë, por disa kompani kanë pasur probleme për mbylljen e tyre, pasi çmimet e aksioneve kanë rënë. Në SHBA, dy të tretat e shteteve kanë legalizuar kanabisin për qëllime mjekësore. Ndërkohë 11 shtete dhe Uashington, D.C., lejojnë përdorimin rekreativ dhe më shumë shtete pritet të bëjnë të njëjtën gjë.

Rritja më e madhe do të ndihmonte Curaleaf të konkurronte më mirë kundër gjigantëve të produkteve të konsumit, nëse qeveria amerikane do të legalizonte kanabisin. Por ka ende paqartësi nëse kanabisi do të legalizohet në nivel federal. Kjo varet kryesisht nga përparësitë legjislative të Kongresit dhe kush fiton zgjedhjet e ardhshme presidenciale.

CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0