Këto janë 5 tendencat më të mëdha digjitale për t'u ndjekur në vitin 2020

Këto janë 5 tendencat më të mëdha digjitale për t’u ndjekur në vitin 2020


2020 pritet të vijë me një ndryshim që do të “trondisë” botën. Këtë vit ndryshe nga 2019 ku fokusi ishte tek mbledhja e të dhënave rreth sjelljes së përdoruesve, në 2020 fokusi do të jetë tek përkthimi i këtyre statistikave në pasqyra, për të formuar lidhje autentike dhe të qëndrueshme me klientët.

Ne do të jemi dëshmitarë dhe do të kuptojmë se si strategjitë e marketingut jashtë kontaktit zhduken gradualisht pasi vlerat, transparenca dhe përmbajtja e personalizuar bëhen thelbësore për mbijetesën e kompanisë. Teksa konsumatori dhe kërkesat e tij po ushtrojnë ndikim çdo ditë e më shumë në reklamimin digjital, neve na mbetet të jemi përballë këtyre tendencave për të kuptuar më shumë dhe për të mos i lënë pas.

Lexo: 7 trendet e marketingut dhe mediave sociale për 2020

Këto pesë tendenca kryesore do të përfshijnë pasqyrat e mëposhtme:

  • Teknologjia e zërit do të lëvizë përtej altoparlantëve dhe do të mbyllë aftësitë e kërkimit vizual.
  • Google do të mbetet platforma kryesore e kërkimit, por disa konsumatorë mund të zhvendosen në platforma të tjera.
  • Shërbimet tradicionale të TV do të humbasin klientët në pajtim me shërbime video-kërkese si Netflix dhe Hulu, duke bërë që reklamuesit të rishikojnë strategjitë e tyre.
  • Markat e drejtpërdrejta ndaj konsumatorit (D2C) si Warby Parker dhe Glossier do të maksimizojnë praninë e tyre në internet duke prezantuar një komponent tradicional.
  • Shqetësimet për privatësinë do të bëjnë që media dhe platformat sociale të largohen nga praktikat e shënjestrimit të të dhënave që nuk do të priten mirë nga audienca e tyre.
  • Baza e përdoruesve të Facebook do të vazhdojë të zvogëlohet.

Business Insder

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0