Keti Gjipali: në marketing fokusohuni tek cilësia e përmbajtjes

A e dini se përmbajtja cilësore, është arsyeja pse faqja apo biznesi juaj online renditet në krye të rezultateve kur bëni kërkime?

Keti Gjipali, themeluesja e AGOG Marketing që nga 2016, kompani e specializuar në Online Marketing, ishte pjesë e webinarit të Albacademy. AGOG u shërben kompanive të huaja dhe vendase. Keti është diplomuar për Administrim Biznesi në Fakultetin Ekonomik të Tiranës dhe ka mbyllur Masterin Shkencor në Marketing me Medalje Ari në të njëjtin Universitet, ku aktualisht është edhe pedagoge e ftuar në Departamentin e Marketingut. Eksperienca e saj në tregun shqiptar dhe të huaj në fushën e marketingut ka bërë të mundur që ajo të jetë gjithmonë e përditësuar me tendencat më të fundit në fushën e online marketing.

Keti foli gjatë webinarit rreth Marketing Outbound dhe atij Inbound, duke informuar audiencën rreth ndikimit të këtyre dy praktikave.

Outbound i referohet çdo lloj komunikimi, ku një kompani fillon bisedën dhe i dërgon mesazhin e saj audiences, e cila mund të vijë si përmes Interruption Marketing edhe Permission Marketing.

Përsa i përket Marketingut Inbound, ajo është një metodologji e komunikimi që tërheq vizitorët dhe klientët e mundshëm, me shpresën e gjenerimit të shitjeve. Sipas saj kjo praktikë ka nisur të përdoret më shumë.

Lexo: A mund të shndërrohet Shqipëria në një qendër të shërbimeve online në vitet e ardhshme?

Keti kujtoi se cilësia e përmbajtjes ka më shumë rëndësi se sasia e saj, përsa i përket marketingut të kompanisë, ndërsa thekson faktin se në çdo rast duhet mbajtur parasysh raporti kosto/përfitim.

Ndërkohë, kujtoni se një strategji online, nuk do të funksionojë nëse nuk keni një Strategji të Përgjithshme të biznesit. “Marketingu shkon përkrah strategjisë së përgjithshme për zhvillimin e biznesit”, tha ajo.

Sot, format e marketingut janë më të larmishme dhe shumë më të lehta për t’u zbatuar.

Nëse nuk e keni menduar më parë, shihni për Influencer Marketing. Cilësohet si një formë efektive me kosto relativisht të ulët krahasuar me forma të tjera marketingu.

Për një marketing efektiv, kërkoni gjithashtu informacione rreth asaj çfarë ndodh në treg, si do të tërheqë vëmendjen produkti apo shërbimi juaj dhe cilat janë praktikat më të mira për ta bërë këtë.

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale