Keti Gjipali: në marketing fokusohuni tek cilësia e përmbajtjes

A e dini se përmbajtja cilësore, është arsyeja pse faqja apo biznesi juaj online renditet në krye të rezultateve kur bëni kërkime?

Keti Gjipali, themeluesja e AGOG Marketing që nga 2016, kompani e specializuar në Online Marketing, ishte pjesë e webinarit të Albacademy. AGOG u shërben kompanive të huaja dhe vendase. Keti është diplomuar për Administrim Biznesi në Fakultetin Ekonomik të Tiranës dhe ka mbyllur Masterin Shkencor në Marketing me Medalje Ari në të njëjtin Universitet, ku aktualisht është edhe pedagoge e ftuar në Departamentin e Marketingut. Eksperienca e saj në tregun shqiptar dhe të huaj në fushën e marketingut ka bërë të mundur që ajo të jetë gjithmonë e përditësuar me tendencat më të fundit në fushën e online marketing.

Keti foli gjatë webinarit rreth Marketing Outbound dhe atij Inbound, duke informuar audiencën rreth ndikimit të këtyre dy praktikave.

Outbound i referohet çdo lloj komunikimi, ku një kompani fillon bisedën dhe i dërgon mesazhin e saj audiences, e cila mund të vijë si përmes Interruption Marketing edhe Permission Marketing.

Përsa i përket Marketingut Inbound, ajo është një metodologji e komunikimi që tërheq vizitorët dhe klientët e mundshëm, me shpresën e gjenerimit të shitjeve. Sipas saj kjo praktikë ka nisur të përdoret më shumë.

Lexo: A mund të shndërrohet Shqipëria në një qendër të shërbimeve online në vitet e ardhshme?

Keti kujtoi se cilësia e përmbajtjes ka më shumë rëndësi se sasia e saj, përsa i përket marketingut të kompanisë, ndërsa thekson faktin se në çdo rast duhet mbajtur parasysh raporti kosto/përfitim.

Ndërkohë, kujtoni se një strategji online, nuk do të funksionojë nëse nuk keni një Strategji të Përgjithshme të biznesit. “Marketingu shkon përkrah strategjisë së përgjithshme për zhvillimin e biznesit”, tha ajo.

Sot, format e marketingut janë më të larmishme dhe shumë më të lehta për t’u zbatuar.

Nëse nuk e keni menduar më parë, shihni për Influencer Marketing. Cilësohet si një formë efektive me kosto relativisht të ulët krahasuar me forma të tjera marketingu.

Për një marketing efektiv, kërkoni gjithashtu informacione rreth asaj çfarë ndodh në treg, si do të tërheqë vëmendjen produkti apo shërbimi juaj dhe cilat janë praktikat më të mira për ta bërë këtë.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale