Keti Gjipali: në marketing fokusohuni tek cilësia e përmbajtjes - Business Magazine Albania

Keti Gjipali: në marketing fokusohuni tek cilësia e përmbajtjes

A e dini se përmbajtja cilësore, është arsyeja pse faqja apo biznesi juaj online renditet në krye të rezultateve kur bëni kërkime?

Keti Gjipali, themeluesja e AGOG Marketing që nga 2016, kompani e specializuar në Online Marketing, ishte pjesë e webinarit të Albacademy. AGOG u shërben kompanive të huaja dhe vendase. Keti është diplomuar për Administrim Biznesi në Fakultetin Ekonomik të Tiranës dhe ka mbyllur Masterin Shkencor në Marketing me Medalje Ari në të njëjtin Universitet, ku aktualisht është edhe pedagoge e ftuar në Departamentin e Marketingut. Eksperienca e saj në tregun shqiptar dhe të huaj në fushën e marketingut ka bërë të mundur që ajo të jetë gjithmonë e përditësuar me tendencat më të fundit në fushën e online marketing.

Keti foli gjatë webinarit rreth Marketing Outbound dhe atij Inbound, duke informuar audiencën rreth ndikimit të këtyre dy praktikave.

Outbound i referohet çdo lloj komunikimi, ku një kompani fillon bisedën dhe i dërgon mesazhin e saj audiences, e cila mund të vijë si përmes Interruption Marketing edhe Permission Marketing.

Përsa i përket Marketingut Inbound, ajo është një metodologji e komunikimi që tërheq vizitorët dhe klientët e mundshëm, me shpresën e gjenerimit të shitjeve. Sipas saj kjo praktikë ka nisur të përdoret më shumë.

Lexo: A mund të shndërrohet Shqipëria në një qendër të shërbimeve online në vitet e ardhshme?

Keti kujtoi se cilësia e përmbajtjes ka më shumë rëndësi se sasia e saj, përsa i përket marketingut të kompanisë, ndërsa thekson faktin se në çdo rast duhet mbajtur parasysh raporti kosto/përfitim.

Ndërkohë, kujtoni se një strategji online, nuk do të funksionojë nëse nuk keni një Strategji të Përgjithshme të biznesit. “Marketingu shkon përkrah strategjisë së përgjithshme për zhvillimin e biznesit”, tha ajo.

Sot, format e marketingut janë më të larmishme dhe shumë më të lehta për t’u zbatuar.

Nëse nuk e keni menduar më parë, shihni për Influencer Marketing. Cilësohet si një formë efektive me kosto relativisht të ulët krahasuar me forma të tjera marketingu.

Për një marketing efektiv, kërkoni gjithashtu informacione rreth asaj çfarë ndodh në treg, si do të tërheqë vëmendjen produkti apo shërbimi juaj dhe cilat janë praktikat më të mira për ta bërë këtë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0