Ja pse mikroinfluencerët janë më të popullarizuar se influencerët kur flasim për bashkëpunimin me markat


Markat po shpenzojnë më shumë para me mikroinfluencerët. Influencerët e famshëm përbëjnë vetëm 28% të shpenzimeve vjetore të markave, krahasuar me mikroinfluencerët me 40%, sipas Rakuten. Pothuajse një e treta e të gjitha profileve në Instagram janë mikroinfluencerë, sipas InfluencerDB.

Ndryshe nga influencerët e mëdhenj, mikroinfluencerët priren të kenë marrëdhënie më të fuqishme me ndjekësit e tyre, gjë që shpesh çon në origjinalitet dhe më shumë pëlqime. Mikroinfluencerët perceptohen si liderë të mendimit të specializuar në një fushë të caktuar. Për shkak se ata kanë një audiencë relativisht të vogël, mikroinfluencerët zakonisht kërkojnë më pak para se influencerët e famshëm por prapë sjellin përfitime të mëdha.

Edhe pse ekzistojnë përjashtime nga ky rregull, kur numri i ndjekësve të një influenceri rritet, pëlqimet dhe aktiviteti bien. Për një mikroinfluencer, një nivel “i mirë” i aktivitetit mund të jetë diku nga 10% në 15%, krahasuar me 5% deri në 7% për një influencuer të nivelit të mesëm dhe 1% deri 2% për një makroinfluencer.

 Markat që kërkojnë të targetojnë një fushë të caktuar, mund të bashkëpunojnë me një mikroinfluencer dhe një agjenci për të gjetur përdorues që lidhen direkt me markën e tyre.

 Përveç bashkëpunimit me një agjenci, markat mund të gjejnë mikroinfluencerë edhe në mënyrë organike. Për shembull, një mikroinfluencer mund të tërheqë vëmendjen e një marke duke e etiketuar atë në një postim të sponsorizuar. Nëse këto lloj postime arrijnë të shihen nga një markë, kjo mund të rezultojë në partneritete të formuara në mënyrë organike, të cilat edhe mund ta shpëtojnë një markë nga falimentimi …

BusinessInsiderIntelligence

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale