Ja disa mënyra për të fituar besnikërinë e klientit tuaj


Sfida më e madhe me të cilën përballet çdo biznes i ri është mënyra e tërheqjes së klientëve. Ndërsa bizneset rriten, kjo sfidë kthehet në një ekuacion paksa të ndryshëm, për të tërhequr klientët e rinj dhe për të inkurajuar besnikërinë e markës me klientët e vjetër.

Këtu janë disa mënyra për të ndërtuar dhe inkurajuar besnikërinë e klientit ndaj kompanisë suaj:

Bëni klientët tuaj të ndjehen të veçantë
Mbani shënim data të rëndësishme siç janë ditëlindjet dhe data të tjera të rëndësishme në lidhje me klientët tuaj dhe përdorni ato për të krijuar një marrëdhënie personale me klientët. Për shembull, dërgimi i një karte të personalizuar për ditëlindjen e një klienti, dërgon një mesazh të qartë se ju vlerësoni marrëdhëniet e tyre me kompaninë tuaj.

Krijoni kontakte përmes mediave sociale
Përdorni mediat sociale për të krijuar një marrëdhënie me klientët tuaj, dhe mbani mend se media sociale është një rrugë e dyanshme. Sekreti i biznesit me fushata të suksesshme në median sociale është të përdorni platformat e ndryshme të mediave sociale për një bisedë miqësore, të dyanshme me klientët tuaj.

 Kërkoni këshilla nga klientët dhe ndiqini ato
Konsumatorët dëshirojnë t’ju japin reagime të vlefshme. Pyetja është, a jeni i gatshëm të dëgjoni dhe të veproni për reagimet e tyre? E vetmja mënyrë për të njohur me të vërtetë nëse kompania juaj po shkon mirë, ose nëse një produkt ka nevojë për përmirësim, është të pyesni njerëzit që duhet t’a blejnë atë. Kërkoni përshtypjet e tyre dhe veproni.

Lexo: Vetëm 20 vjeç, kompania e tij ka klientë ndërkombëtarë

Shpërblejeni besnikërinë e klientit me azhurnime falas
Konsumatorët besnikë janë ata me të cilët ndërtohet një biznes i fortë. Nëse një klient besnik porosit një produkt, dërgoji atij edhe  një aksesor falas. Kostoja për ju do të jetë një pjesë e asaj që do të merrni në këmbim, në formën e rritjes së besnikërisë, të pozitivitetit dhe të rritjes së shitjeve.

 Mbështetni klientët tuaj
Klientët nuk kanë nevojë vetëm për produktin tuaj, ata kanë nevojë së pari për mbështetje. Ofroni klientëve tuaj mbështetjen më të mirë të mundshme, para dhe pas shitjes dhe ata do t’ju shpërblejnë me besnikëri.

Ofrojini klientëve tuaj atë që nuk mund t’jua ofrojnë konkurentët
Diferencimi është çelësi i suksesit në një treg të mbushur me njerëz. Jepni klientëve tuaj diçka që konkurrenca nuk është në gjendje ose nuk dëshiron t’iu japë atyre të tilla si: transporti falas, mbështetje 24-orëshe, garanci më të mira ose mbështetje të klientit – për të fituar një avantazh ndaj konkurrencës suaj. Mos harroni, qëllimi juaj nuk është të ofroni vlera të barabarta me konkurrencën, por vlerë më të mirë se konkurrenca.

Bëni oferta special për klientët tuaj special
Për të krijuar besnikërinë e klientit duhet t’i kujtoni atij se sa vlerësoni marrëdhëniet tuaja me ta. Një mënyrë e shkëlqyeshme për ta bërë këtë është të ofroni produkte të veçanta dhe zbritje në çmime. Kjo ndjenjë ekskluziviteti inkurajon klientët besnikë të qëndrojnë besnikë.

Rezervoni për klientët tuaja priduktet më të mira
Produktet e mira janë produkte që evoluojnë dhe përmirësohen në mënyrë të qëndrueshme. Sidoqoftë, një pjesë e këtij ekuacioni është duke u siguruar që klientët tuaj e dinë që ju po përpiqeni t’i jepni produktet tuaja më të mira. Mbajtja e klientëve të informuar për ndryshimet e produkteve, i bën ata të ndjehen pjesë e ekipit tuaj.

Bëni pyetjen magjike
Pyetja më e rëndësishme që mund t’i bëni ndonjëherë një klienti është kjo: “Çfarë produkti ose shërbimi do të donit që ne t’ju ofrojmë?’ Ju e dini shumë mirë se çfarë produkti përdor klienti juaj besnik, por kjo është një formë respekti dhe mirësjellje, për t’i treguar atij se e vlerësoni prezencën në dyqanin tuaj. Ata sërish do t’ju tregojnë për çfarë interesohen dhe ju duhet t’i merrni parasysh kërkesat e tyre.

Inc

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale