Ja cilat janë 5 parashikimet për të ardhmen dixhitale - Business Magazine Albania

Ja cilat janë 5 parashikimet për të ardhmen dixhitale


Dixhitalizimi po pushton tokën dhe zhvendosja e gjeneratave drejt smartphone-ëve, kompjuterave dhe tabletëve po bëhen opsionet e vetme për konsumin e mediave.

Por rritja e dixhitalitizimit nuk do të ndikojë vetëm tek të rejat më të fundit. Reklamat dhe televizioni gjithashtu do të ballafaqohen me përçarje të mëdha në vitet e ardhshme.

Gjatë shtatë viteve të fundit, IGNITION, konferenca kryesore e biznesit, ka mbledhur mendjet më të mëdha të medias dhe teknologjisë për të ndarë me ne sesi ata e shohin të ardhmen. Nëpërmjet intervistave, demo-ve të avancuara dhe këndvështrimeve nga pionierët e industrisë, pjesëmarrësit mësuan se për cilat tendenca kryesore duhet të jenë të vetëdijshëm dhe çfarë duhet të bëjnë për të qëndruar gjithmonë një hap përpara.

Henry Blodget hapi konferencën më të fundit të IGNITION me një prezantim të titulluar “E ardhmja Dixhitale: Gjëja tjetër e madhe që po vjen”. Dhe ai duhet ta dijë, pasi është bashkë-themelues, CEO dhe kryeredaktor i Business Insider, një nga faqet më të lexuara të lajmeve të biznesit dhe teknologjisë në botë me më shumë se 80 milionë vizitorë në muaj në mbarë botën.

Në prezantim, Blodget detajoi se ku ka të ngjarë që e ardhmja e digjitalizimit të jetë e drejtuar.

Business Magazine sjell për ju disa nga përfundimet kryesore të konferencës:

  • Konsumi i medias dixhitale po rritet. Gjithçka tjetër po pakësohet.
  • Reklamat dixhitale po rriten. Çdo gjë tjetër po mbetet e njëjtë.
  • Është Google, Facebook dhe pastaj vijnë gjithë të tjerët.
  • Edhe pse TV tradicionale ka kaluar kulmin e saj, ai nuk do të shuhet.
  • Gjëja e ardhshme më e madhe nuk janë orët apo syzet e zgjuara madje as realiteti virtual.

burimi: BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0