Ja cilat janë 5 parashikimet për të ardhmen dixhitale


Dixhitalizimi po pushton tokën dhe zhvendosja e gjeneratave drejt smartphone-ëve, kompjuterave dhe tabletëve po bëhen opsionet e vetme për konsumin e mediave.

Por rritja e dixhitalitizimit nuk do të ndikojë vetëm tek të rejat më të fundit. Reklamat dhe televizioni gjithashtu do të ballafaqohen me përçarje të mëdha në vitet e ardhshme.

Gjatë shtatë viteve të fundit, IGNITION, konferenca kryesore e biznesit, ka mbledhur mendjet më të mëdha të medias dhe teknologjisë për të ndarë me ne sesi ata e shohin të ardhmen. Nëpërmjet intervistave, demo-ve të avancuara dhe këndvështrimeve nga pionierët e industrisë, pjesëmarrësit mësuan se për cilat tendenca kryesore duhet të jenë të vetëdijshëm dhe çfarë duhet të bëjnë për të qëndruar gjithmonë një hap përpara.

Henry Blodget hapi konferencën më të fundit të IGNITION me një prezantim të titulluar “E ardhmja Dixhitale: Gjëja tjetër e madhe që po vjen”. Dhe ai duhet ta dijë, pasi është bashkë-themelues, CEO dhe kryeredaktor i Business Insider, një nga faqet më të lexuara të lajmeve të biznesit dhe teknologjisë në botë me më shumë se 80 milionë vizitorë në muaj në mbarë botën.

Në prezantim, Blodget detajoi se ku ka të ngjarë që e ardhmja e digjitalizimit të jetë e drejtuar.

Business Magazine sjell për ju disa nga përfundimet kryesore të konferencës:

  • Konsumi i medias dixhitale po rritet. Gjithçka tjetër po pakësohet.
  • Reklamat dixhitale po rriten. Çdo gjë tjetër po mbetet e njëjtë.
  • Është Google, Facebook dhe pastaj vijnë gjithë të tjerët.
  • Edhe pse TV tradicionale ka kaluar kulmin e saj, ai nuk do të shuhet.
  • Gjëja e ardhshme më e madhe nuk janë orët apo syzet e zgjuara madje as realiteti virtual.

burimi: BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale