Ja çfarë punuan para se të nisnin një karrierë të suksesshme


Emrat e tyre nuk janë të panjohur për publikun, as profesionet e tyre aktuale. Por çfarë kanë punuar para se të hidhnin hapat drejt një karriere të suksesshme këta të rinj shqiptarë?

Gëzim Gashi është shqiptari i famshëm në Suedi, i cili ka nën zotërim Institutin e Ri të Arteve dhe Inovacionit në Los Angelos, Kaliforni. Gëzimit i është dashur të punonte si marketer në telefon para se të bëhej një pronar i madh.

Lexo: Shqiptari Gëzim Gashi me pasion dhe punë hap një shkollë arti në Amerikë

Ervis Trupja tashmë njihet si shqiptari që është bërë pjesë e LinkedIn, por para se të arrinte në këtë pikë të suksesit të tij ka punuar si mësues në Medresenë e Tiranës dhe për një periudhë të shkurtër kohore edhe si kamarier.

Lexo:  Ervis Trupja, shqiptari që i bashkohet ekipit të LinkedIn

Ersi Druga vajza ekselente nga Tirana që synon të bëhet një mjeke ushtarake e zonja, ka punuar si kamariere përgjatë sezonit të verës.

Lexo: Ersi Druga, nxënësja e ekselencës që punoi kamariere në verë

Anisa Bardhi punoi si recepsioniste para se të përfundonte shkollën. Sot është menaxhere e bizneseve të familjes së saj Hotel Iliria dhe bar Nomad.

Lexo: Anisa Bardhi, vajza antikonformiste që e do Shqipërinë

Naser Gashi pastiçieri i suksesshëm shqiptar, i cili ka hapur shkollën për të përvetësuar artin kulinar në Slloveni para se të niste sipërmarrjen që do ta çonte drejt suksesit, ka punuar si asistent profesor.

Lexo: Pastiçieri i suksesshëm shqiptar i cili ka hapur shkollën për të përvetësuar artin kulinar në Slloveni

Bora Qesja, vajza nga Durrësi, e cila është pedagoge në një nga universitetet më të mira të Australisë i është dashur që për të përballuar shpenzimet e larta të universitetit të punonte edhe si kamariere gjatë fundjavave.

Lexo: Bora Qesja, e suksesshme përtej kufijve

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale