Izraeli, mision historik për të mbërritur në Hënë

Izraeli, mision historik për të mbërritur në Hënë


Anija kozmike izraelite “Beresheet” do të ulet, më 11 prill në sipërfaqen e satelitit të Tokës.  Një raketë e nisur nga Cape Canaveral, në Florida, mban anijen kozmike izraelite “Beresheet”, që po provon të bëjë histori, madje dy herë. Si e para anije private që ulet në Hënë dhe si e para nga shteti hebre. “Beresheet”, që peshon 585 kg dhe që në hebraisht do të thotë “Gjeneza”, u lançua nga një raketë “Falcon 9” e kompanisë private amerikane “SpaceX”, të drejtuar nga sipërmarrësi Elon Musk.

Nisja u ndoq drejtpërdrejt në Izrael, me kryeministrin Benjamin Netanyahu në mesin e inxhinierëve të Qendrës së Kontrollit të Industrive izraelite Aerohapësinore. Anija izraelite u nxor në orbitën e Tokës, nga ku do të përdorë motorët e saj për udhëtimin shtatëjavor drejt Hënës, e për t’u ulur më 11 prill në sipërfaqen e satelitit të Tokës.

Lexo: Kina planifikon të eksplorojë Marsin vitin e ardhshëm

Misioni pa ekuipazh është pjesë e një interesi të shtuar global për Hënën, që ndonjëherë quhet edhe “kontinenti i 8 i Tokës” dhe vjen 50 vite pasi astronautët amerikanë shkelën të parët në sipërfaqen e saj. Pas Kinës, më herët këtë vit, e tani edhe Izraelit, është India ajo që shpreson të bëhet vendi i pestë që prek Hënën, me një mision në pranverë. Edhe Japonia ka ambicie, por planet e saj janë më afatgjata. Ndërkohë, për amerikanët, një rikthim në Hënë është tashmë politikë zyrtare e NASA-s, bazuar në udhëzimet e lëshuara nga presidenti Donald Trump.
Izraeli Sot

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0