Intel fillon shitjen e kartave të para grafike të dedikuar për desktopët - Business Magazine Albania

Intel fillon shitjen e kartave të para grafike të dedikuar për desktopët

Karta e parë grafike e dedikuar e Intel së shpejti do të jetë në treg përmes sistemeve të pre-build që konsumatorët mund të blejnë. Karta grafike e zhvilluar në bashkëpunim me partnerët, përfshirë Asus është në shitje zyrtarisht. Në Tetor të vitit të kaluar laptopët e parë me kartën grafike Iris Xe Max nga Acer, Asus dhe Dell dolën në shitje. Tashmë kompania po lançon një kartë grafike të dedikuar për desktopët.

Si pjesë e ndërtimeve pre-built, karta grafike do të prodhohen për bizneset e vogla dhe të mesme si dhe përdoruesit e zakonshëm. Bazohet në kartën grafike të integruar Tiger Lake me pothuajse të gjitha specifikat. Por, versioni desktop ka specifika disi më të ulëta sesa ajo e laptopëve.

Ka tre dalje ekrani, mbështetje për HDR, 80 njësi ekzekutimi dhe 4GB RAM LPDDR4X. Në 2020-ën Intel bëri me dije se është duke punuar edhe në një kartë grafike për gamer e quajtur Xe-HPG që do të ketë teknologjinë ray-tracing dhe memorie GDDR6 dhe pritet të debutojë gjatë këtij viti.

ENGADGET

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0