Instagram u jep përdoruesve një mënyrë të re për të bërë para

Tani, krijuesit e Instagram kanë më shumë mënyra për të prodhuar para. Përmes platformës, influencerët mund të shesin simbole gjatë transmetimeve live, një testim, i cili po zgjerohet edhe tek reklamat IGTV. Instagram prezantoi për herë të parë simbolet në një postim në blog në maj të 2020-ës. Përdoruesve u jepet opsioni për të blerë një simbol gjatë transmetimit live dhe shfaqet ngjitur me emrin e personit.

Këto simbole i bëjnë përdoruesit më të dukshëm për krijuesit. Si rezultat krijuesit mund të zgjedhin të shpërblejnë ndjekësit besnikë duke i përmendur gjatë transmetimit apo mënyra të tjera. Fillimisht simbolet ishin të disponueshme vetëm për një numër të kufizuar influencerësh, por tani numri është zgjeruar. Adam Mosseri, drejtues i Instagram, përmes një Twitt tha se simbolet do të jenë të disponueshëm tek më shumë përdorues në mbarë botën.

LEXO: Dyshohet se ka shpërndarë informacione private të miliona të miturve, BE-ja heton Instagramin

Aktualisht 50 mijë krijues përfitojnë nga sistemi i simboleve të Instagram. Për më tepër opsioni po shtrihet edhe në IGTV, ku krijuesit mund të fitojnë gjithashtu para. Duke u dhënë mundësinë të fitojnë para në Instagram, rrjeti social do të tërheqë më shumë influencerë në aplikacion. Aktualisht Instagram po konkurron me TikTok dhe platforma të tjera të rrjeteve sociale dhe i nevojiten disa lëvizje të forta për të ruajtur statusin e liderit.

GIZMONOVA

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale