Huawei hap mbi 220 mijë vende pune në Evropë

Huawei

Në një raport të Oxford Economics rreth ndikimit ekonomik të Huawei, u vlerësua se kompania ka kontribuar 16.4 miliardë EUR në PBB-në e Europës dhe ofroi 224,300 vende pune në 2019-ën. Kompania gjithashtu gjeneroi 6.6 miliardë EUR të ardhura nga taksat për autoritetet europiane përgjatë të njëjtës periudhë kohore.

Huawei gjithashtu ka luajtur një rol aktiv në kërkime e zhvillime (R&D) në të gjithë Europën. Tabela e rezultateve të investimeve industriale të BE-së për vitin 2019 renditi Huawei-n si investitorin e pestë më të madh në botë të R&D. Zyra Evropiane e Patentave gjithashtu vuri në dukje se Huawei kryesoi renditjen për aplikimet për patentë në 2019-ën. “Investimi në R&D – ashtu si ai i ndërmarrë nga Huawei – është thelbësor për një rritje të përgjithshme të aftësive prodhuese në ekonominë Evropiane”, tha Pete Collings, Drejtuesi i Evropës dhe Lindjes së Mesme për Konsulencën e Ndikimit Ekonomik në Oxford Economics.

Lexo: Me One, së shpejti mund të kryeni transaksione digjitale

Abraham Liu, Përfaqësuesi Kryesor i Huawei në Institucionet e BE-së, tha se: “Në 2019-ën, aktiviteti i Huawei-t gjeneroi një kontribut të drejtpërdrejtë prej 2.8 miliardë EUR në PBB Evropian, një rritje mesatare prej 11.4% në vit gjatë pesë viteve të fundit. Në këtë vit të pazakontë, Huawei ka siguruar aktivitet të qendrueshëm dhe të sigurt të rrjetit për të ndihmuar njerëzit të punojnë dhe të mësojnë në internet. Huawei ka operuar në Evropë për 20 vjet dhe ka punuar shumë për t’u integruar thellë në komunitetet lokale për të promovuar bashkërisht zhvillimin e industrisë. Në të ardhmen, ne do të vazhdojmë të punojmë me partnerët tanë për të kapërcyer sfida të reja dhe për të krijuar më shumë vlerë”.

Raporti i Oxford Economics vlerësoi ndikimin e përgjithshëm ekonomik të Huawei në Evropë, duke përfshirë kontributet e Huawei në PBB-në Evropiane, vendet e punës dhe taksat.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale