Huawei hap mbi 220 mijë vende pune në Evropë - Business Magazine Albania

Huawei hap mbi 220 mijë vende pune në Evropë

Huawei

Në një raport të Oxford Economics rreth ndikimit ekonomik të Huawei, u vlerësua se kompania ka kontribuar 16.4 miliardë EUR në PBB-në e Europës dhe ofroi 224,300 vende pune në 2019-ën. Kompania gjithashtu gjeneroi 6.6 miliardë EUR të ardhura nga taksat për autoritetet europiane përgjatë të njëjtës periudhë kohore.

Huawei gjithashtu ka luajtur një rol aktiv në kërkime e zhvillime (R&D) në të gjithë Europën. Tabela e rezultateve të investimeve industriale të BE-së për vitin 2019 renditi Huawei-n si investitorin e pestë më të madh në botë të R&D. Zyra Evropiane e Patentave gjithashtu vuri në dukje se Huawei kryesoi renditjen për aplikimet për patentë në 2019-ën. “Investimi në R&D – ashtu si ai i ndërmarrë nga Huawei – është thelbësor për një rritje të përgjithshme të aftësive prodhuese në ekonominë Evropiane”, tha Pete Collings, Drejtuesi i Evropës dhe Lindjes së Mesme për Konsulencën e Ndikimit Ekonomik në Oxford Economics.

Lexo: Me One, së shpejti mund të kryeni transaksione digjitale

Abraham Liu, Përfaqësuesi Kryesor i Huawei në Institucionet e BE-së, tha se: “Në 2019-ën, aktiviteti i Huawei-t gjeneroi një kontribut të drejtpërdrejtë prej 2.8 miliardë EUR në PBB Evropian, një rritje mesatare prej 11.4% në vit gjatë pesë viteve të fundit. Në këtë vit të pazakontë, Huawei ka siguruar aktivitet të qendrueshëm dhe të sigurt të rrjetit për të ndihmuar njerëzit të punojnë dhe të mësojnë në internet. Huawei ka operuar në Evropë për 20 vjet dhe ka punuar shumë për t’u integruar thellë në komunitetet lokale për të promovuar bashkërisht zhvillimin e industrisë. Në të ardhmen, ne do të vazhdojmë të punojmë me partnerët tanë për të kapërcyer sfida të reja dhe për të krijuar më shumë vlerë”.

Raporti i Oxford Economics vlerësoi ndikimin e përgjithshëm ekonomik të Huawei në Evropë, duke përfshirë kontributet e Huawei në PBB-në Evropiane, vendet e punës dhe taksat.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0