Ja si mund të merrni të dhëna për vizitorët tuaj në LinkedIn - Business Magazine Albania

Ja si mund të merrni të dhëna për vizitorët tuaj në LinkedIn


Ky tipar i ri, i quajtur Website Demographics ofron të dhëna profesionale për vizitorët që shohin profilet e biznesve në LinkedIn.

LinkedIn do të lançojë një mjet që do t’u japë bizneseve një mënyrë të re të gjurmimit të vizitorëve që shikojnë profilet e tyre të internetit. Website Demographics u ofron kompanive të dhëna profesionale të tilla si: pozicionin aktual të punës së vizitorit, kompaninë dhe industrinë.

Lexo: Si do t’ju ndihmojë LinkedIn për të gjetur një punë të re pa e kuptuar shefi i tanishëm?

Ai është mjeti i parë që LinkedIn po shton për detaje profesionale për 500 milionë anëtarët e saj tek bizneset. Teknologjia gjithashtu u lejon përdoruesve të shikojnë statistikat nga seksione të caktuara të faqeve dhe të filtrojnë sipas rangut të të dhënave, duke siguruar informacion nëse një fushatë e re është e suksesshme. Ky mjet do të jetë falas për çdo biznes që përdor Menaxhuesin e Fushatës së LinkedIn. LinkedIn planifikon ta lançojë atë në javët në vazhdim.

Sipas një postimi në LinkedIn,”Website Demographics është një hap i madh përpara për t’ju ndihmuar të merrni vendime më të informuara të marketingut për të rritur biznesin tuaj. Me aftësinë për të mbledhur njohuri përpara, gjatë ose pas fushatave, ju mund të përmirësoni strategjitë dhe të merrni vendime më të zgjuara për marketing.”

Ajo gjithashtu mund të ndihmojë kompanitë të arrijnë një audiencë më të gjerë duke hartuar një marketing më efektiv.

Lexo: Si arriti një kompani e vogël, pa përdorur marketing, të ndërtojë produktin nr. 1 në Amazon?

“Website Demographics do të na japë disa njohuri të dobishme për segmente të ndryshme të faqeve tona ndërkombëtare”, shkruante në postimin e blogut, Bhanu Chawla, kreu i strategjisë dixhitale në Cornerstone OnDemand.

“Kjo do të na ndihmojë të kuptojmë qartë nëse po arrijmë audiencën e duhur me strategjitë tona të marketingut në internet dhe gjithashtu të jemi të qarë rreth audiencës sonë të internetit gjatë të gjithë ciklit të jetës së klientit.”

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0