Ja si mund të merrni të dhëna për vizitorët tuaj në LinkedIn - Business Magazine Albania

Ja si mund të merrni të dhëna për vizitorët tuaj në LinkedIn


Ky tipar i ri, i quajtur Website Demographics ofron të dhëna profesionale për vizitorët që shohin profilet e biznesve në LinkedIn.

LinkedIn do të lançojë një mjet që do t’u japë bizneseve një mënyrë të re të gjurmimit të vizitorëve që shikojnë profilet e tyre të internetit. Website Demographics u ofron kompanive të dhëna profesionale të tilla si: pozicionin aktual të punës së vizitorit, kompaninë dhe industrinë.

Lexo: Si do t’ju ndihmojë LinkedIn për të gjetur një punë të re pa e kuptuar shefi i tanishëm?

Ai është mjeti i parë që LinkedIn po shton për detaje profesionale për 500 milionë anëtarët e saj tek bizneset. Teknologjia gjithashtu u lejon përdoruesve të shikojnë statistikat nga seksione të caktuara të faqeve dhe të filtrojnë sipas rangut të të dhënave, duke siguruar informacion nëse një fushatë e re është e suksesshme. Ky mjet do të jetë falas për çdo biznes që përdor Menaxhuesin e Fushatës së LinkedIn. LinkedIn planifikon ta lançojë atë në javët në vazhdim.

Sipas një postimi në LinkedIn,”Website Demographics është një hap i madh përpara për t’ju ndihmuar të merrni vendime më të informuara të marketingut për të rritur biznesin tuaj. Me aftësinë për të mbledhur njohuri përpara, gjatë ose pas fushatave, ju mund të përmirësoni strategjitë dhe të merrni vendime më të zgjuara për marketing.”

Ajo gjithashtu mund të ndihmojë kompanitë të arrijnë një audiencë më të gjerë duke hartuar një marketing më efektiv.

Lexo: Si arriti një kompani e vogël, pa përdorur marketing, të ndërtojë produktin nr. 1 në Amazon?

“Website Demographics do të na japë disa njohuri të dobishme për segmente të ndryshme të faqeve tona ndërkombëtare”, shkruante në postimin e blogut, Bhanu Chawla, kreu i strategjisë dixhitale në Cornerstone OnDemand.

“Kjo do të na ndihmojë të kuptojmë qartë nëse po arrijmë audiencën e duhur me strategjitë tona të marketingut në internet dhe gjithashtu të jemi të qarë rreth audiencës sonë të internetit gjatë të gjithë ciklit të jetës së klientit.”

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0