Happy si një partner ideal biznesi, më shumë se 480 mijë anëtarë dhe 30 partnerë të kënaqur nga përfitimet - Business Magazine Albania

Happy si një partner ideal biznesi, më shumë se 480 mijë anëtarë dhe 30 partnerë të kënaqur nga përfitimet

Happy

Në epokën e internetit dhe të rrjeteve sociale, aplikacionet online janë bërë pjesë e pandashme e përditshmërisë tonë.

Në Shqipëri, si në çdo vend tjetër të botës, aplikacionet online kanë gjetur shtrirje të gjerë te një shumicë e konsiderueshme e popullsisë që i përdorin si një mënyrë për të lehtësuar marrjen e shërbimeve, kryesisht nëpërmjet programeve të besnikërisë.

Në rastin konkret, një model suksesi është “Happy Mobile App”aplikacioni online i kartës Happy që ndihmon anëtarët e saj të njihen në kohë reale me një larmi përfitimesh nga dyqanet partnere, të kenë kontroll të plotë mbi llogarinë e tyre,

Karta Happy me aplikacionin e saj online shënon një risi absolute në tregun shqiptar si skema e vetme multi-brand e cila ofron përfitime të shumëfishta për anëtarët besnikë duke qëndruar lider për katër vite në treg me një gamë të gjerë shërbimesh.

Çfarë nisi si një program inovativ, i krijuar për t’i shpërblyer klientët për besnikërinë e tyre ndaj markave partnere, është kthyer në një aplikacion të domosdoshëm për rreth 480 mijë anëtarë që kanë zgjedhur të anëtarësohen për të marrë një sërë përfitmesh nga blerjet që kryejnë.

Çdo blerje në këto dyqane rregjistrohet në sistem me një sasi pikësh dhe grumbullimi i tyre pas blerjeve reflektohet me ulje çmimesh, kupona dhe bonuse të favorshme në produkte të ndryshme.

Aplikacioni i ri Happy ka pësur një rritje me 33% të përdoruesve, duke treguar sa shumë i dashur dhe i nevojshëm po bëhet ky aplikacion për qytetarët të cilët duan të marrin shërbimet më të mira në treg nga partnerët që ndajnë të njëjtin vizion si Happy.

Klienti është qendra e vëmendjes në aplikacionin e Happy, i krijuar për të  shërbyer me pasion dhe profesionalizëm ndaj qytetarëve, ku secili mund të bëhet pjesë përmes shkarkimit të aplikacionit ose krijimit të një llogarie online në www.happy.al.

Partnerët “besnikë”

Programi  “Happy” përfshin gamën e dyqaneve më të frekuentuara në vend si rrjeti i supermarketeve SPAR, elektroshtëpiaket NEPTUN, shërbimet e Digicom, kompania lider në tregtimin e lodrave për fëmijë dhe artikujve sportivë JUMBO, veshjet dhe aksesorët e Fashion Group Albania me brandet e njohura: Mango, Aldo, Prenatal, Geox, Cortefiel, Carpisa, Parfois, Okaidi, Springfield dhe Women’Secret.

Por ka ende për të shtuar pasi Happy është siguruar që programi të ofrojë zgjidhje efikase edhe në kryerjen e pagesave, pasi në partneritet me Tirana Bank, përfitimet e Happy përfshihen edhe me produktin e përbashkët Kartë Krediti Visa, ku ofrohen lehtësi financimi përmes një limiti kredie.

Duke përdorur këtë kartë të dedikuar krediti, qytetarët përfitojnë dy-fish pikë për çdo blerje në dyqanet partnere, kupon extra, mundesi pagese me keste me komision 0% ne periudhen 2-12 muaj, oferta të personalizuara për blerjet dhe pikë bonus të cilat mund të shpenzohen sipas dëshirës në dyqanet partnere.

Gjithashtu, Happy numëron mbi 20 partnerë në industri të ndryshme si agjensi udhëtimesh, restorante, apo farmaci ku me anë të pikëve të mbledhura mund të përfitoni kupona zbritje apo oferta të shumëllojshme për shërbimet që merrni.

Biznesi juaj si partner i Happy dhe “2nd Loyalty Summit” 

Arsyeja pse Happy cilësohet si unik për tregun shqiptar është se i kushton një vëmendje të veçantë përzgjedhjeve të çdo klienti, në të njëjtën kohë duke i kushtuar rëndësi partnerëve të tij.

Në aktivitetin e përvitshëm, Happy sjell përfitime dhe për kompanitë të cilat ndajnë të njëjtin vizion dhe kanë qëllime të përbashkëta me të. Me një numër të lartë klientësh në pak kohë dhe objektiva afatgjata, Happy ndihmon kompanitë të maksimalizojnë vlerën e biznesit dhe të zgjerojnë qëllimet e tyre.

Lexo: Shqipëria i bashkohet EFSA-s në fushatën mbarë evropiane për të parandaluar Murtajën Afrikane të Derrave (#StopMAD)

Një paketë e plotë shërbimesh 360° pëmbush të gjitha nevojat e biznesit duke përfituar nga shumë vite përvojë me klientë në industri të ndryshme.

Për të rritur përfitimet e anëtarëve të tij, Happy është i hapur të bashkëpunojë me çdo biznes dhe dyqan që dëshiron t’i shërbejë komunitetit të mbi 480 mijë anëtarëve, blerës të rregullt në dyqanet partnere të tij.

Për më shumë detaje rreth eksperiencës të shkurtër por të sukseshme të Happy në tregun shqiptar, kompania fton të gjithë bizneset që duan të zgjerojnë aktivitetin e tyre dhe të arrijnë një audiencë më të gjerë klientësh në “2nd Loyalty Summit”, një event networking ku mund të njihen më mirë me çdo shërbim që ky program ofron për biznese të industrive të ndryshme. Loyal Summit do të mbahet më 7 Qershor në oren 10:30 tek Someetings, AirAlbania Stadium ku cdo individ apo person mund të marrë pjesë për të  zbuluar mundësi të reja bashkëpunimi me fitime afatgjata.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0