Hapet NEW YORKER, dyqani i veshjeve të modës për të rinj


NEW YORKER mbërrin në Shqipëri! Është hapur këtë të enjte në Tiranë në Qendrën Tregtare QTU dyqani më i ri. I përshtatur për adoleshentë dhe të rritur, femra e meshkuj, dyqani shumëngjyrësh dhe me stile për okazione të ndryshme, mirëpriti vizitorët dhe klientët e parë.


Në rreth 1000 m² hapësirë për shitje, ikona e modës ofron një gamë të gjerë të tendencave më të fundit të modës. Veshjet e markave të ndryshme janë zgjidhje optimale për të rinj me një raport shumë të mirë cilësi-çmim. Me seli në Braunschweig të Gjermanisë, NEW YORKER është një lojtar i suksesshëm në biznesin e modës me mbi 1,000 dyqane në 42 shtete. Për 40 vjet, kompania është bërë një ndër markat më të mëdha të modës në botë.


Ajo punëson mbi 18,000 persona. NEW YORKER është sinonim i modës, e cila e rizbulon veten çdo ditë. Me stilin e lirë ose pamje elegante për raste festash, çdokush gjen veshjen e duhur për t‘u dukur në mënyrë të përkryer me një çmim të mirë. Duke i qëndruar besnik motos “Vishu për momentin”, ju gjithmonë do të gjeni trendet më të fundit dhe modën më të re.

Përshtypja e blerësve të parë të këtyre veshjeve është: veshjet të bukura, cilësore dhe me ccmim të arësyeshëm, pikërisht ajo që i duhet një familje me fëmijë në shkollë dhe prindër të rinj.

Çdo moment është unik, siç është edhe çdo veshje. Prandaj gama e produkteve të NEW YORKER përbëhet nga markat e veta: FSBN, FB SISTER (veshje sportive dhe veshje stili i rrugës), AMISU dhe SMOG (veshje të përditshme dhe për mbrëmje), CENSORED (të brendshme dhe bikini) dhe një gamë të gjerë AKSESORËSH.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale