Greta Thunberg: Ne nuk mund të bëjmë asgjë pa shkencën, ekspertët e klimës po injorohen

“Ekspertët e klimës nuk po dëgjohen pavarësisht nga pandemia e koronavirusit që thekson rëndësinë e ndjekjen e situatës së mjedisit,” ka thënë aktivistja e mjedisit Greta Thunberg. Adoleshentja suedeze është shprehur se  kriza e Covid-19 kishte ndezur një alarm se si bota nuk mund të bëjë pa shkencën, por njerzit si gjithmonë dëgjojnë vetëm një shkencëtar.

“Padyshim që pandemia ka ndikim në mënyrën se si njerëzit e vlerësojnë klimën. Unë mendoj se kjo pandemi ka treguar se ne jemi në varësi të shkencës,” shpjegoi adoleshentja e cila prej disa vitesh tashmë është aktiviste e mjedisit.

Në prag të vitit të ri aktivistja e mjedisit u shpreh skeptike ndaj faktit se vendet e mëdha kanë premtuar se do të zvogëlojnë emetimet e tyre të karbonit, të tilla si Kina, e cila është zotuar të arrijë zero emetime deri në vitin 2060.

“Kjo do të ishte shumë mirë nëse ata do të bënin diçka. Ne nuk mund të vazhdojmë të flasim vetëm për data dhe premtime hipotetike, të paqarta, të largëta. Ne duhet të bëjmë gjëra tani. Dhe gjithashtu  edhe uljen e emetimet. Le të shpresojmë që është kështu dhe le të bëjmë presion që të bëhet kështu”, tha ajo.

Thunberg tha se ajo u përpoq të injoronte edhe aktivitetin e saj në Twitter, duke thënë se nëse do përpiqej të mbrohej gjithë kohës në rrjete sociale nuk do kishte kohë për asgjë tjetër.  Gjithashtu, ajo u shpreh se ishte mirë të kthehej në shkollë pas një periudhe fushate dhe se i pëlqente të studionte.

Pandemia e koronavirusit ka ndaluar muajt e fundit lëvizjen “Fridays for Future” që Thunberg e ngriti që nga mbajtja e tubimeve të saj masive, të cilat filluan si një protestë vetëm, jashtë parlamentit të Suedisë në Stokholm në gusht 2018.

GUARDIAN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale