Gratë në Shqipëri kanë 33% të bizneseve të vogla e të mesme - Business Magazine Albania

Gratë në Shqipëri kanë 33% të bizneseve të vogla e të mesme


Në emisionin “Ekopolitikë” në televizionin Ora News ku u diskutua fuqizimi i rolit të grave në biznes, në një prononcim për këtë tematikë, Ministrja e Zhvillimit Ekonomik, Turizmit, Tregtisë dhe Sipërmarrjes, Znj. Milva Ekonomi deklaroi se “gratë në Shqipëri zotërojnë 33% të bizneseve të vogla dhe të mesme”.

E pyetur për vëmendjen që i kushton qeveria grave në sipërmarrje, ministrja Milva Ekonomi dha këtë përgjigje:

“Ka një vëmendje shumë të lartë nga qeveria për të mbështetur gratë në biznes. Në Shqipëri pjesa më e madhe e ndërmarrjeve bën pjesë në kategorinë e biznesit të vogël dhe të mesëm të cilat janë edhe kontributorë të mëdhenj të PBB. Duhet të theksojmë që edhe gratë kanë filluar të rrisin numrin e tyre në drejtimin e këtyre bizneseve. Aktualisht bizneset e vogla dhe të mesme zënë 98-99% të numrit total të bizneseve dhe 33% e këtyre bizneseve drejtohen nga gratë.

Kjo është shifra e parë e rëndësishme që duhet të kemi parasysh. Ndërkohë që qeveria ka në programin e saj mbështetjen për sipërmarrjen; ku mbështetet pa diskutim edhe gruaja që drejton një biznes të vogël ose të mesëm. Qeveria jep mbështetje të këtyre bizneseve nëpërmjet disa fondeve, siç është fondi i konkurueshmërisë, fondi i kreativitetit, fondi i artizanatit, start –up, por ka edhe të tjera programe që sjellin mbështetjen e grave në biznes siç është kredia për gratë sipërmarrëse dhe gjithashtu ka programe të dedikuara nga donatorë” u shpreh ministrja Ekonomi. Një pjesë e madhe e startup-ve të këtij viti drejtohen nga vajza dhe gra.

“Numri i grave që kanë përfituar deri tani në total është gati i barabartë me numrin e burrave dhe duhet të shkojë dikur tek 40-45 gra përfituese” deklaroi ministrja Milva Ekonomi. Zhvillimi i gruas sipërmarrëse mbetet një sfidë e vërtetë për qeverinë Shqiptare.

Mbështetja e gruas sipërmarrëse nuk ka qenë asnjëherë e ndarë nga prioriteti dhe angazhimi i Qeverisë Shqiptare në drejtim të barazisë gjinore. Qeveria e shikon fuqizimin ekonomik të gruas si një nevojë dhe domosdoshmëri të zhvillimit të qëndrueshëm të vendit.

Nga programi Italian, për financimin e sipërmarrjes shqiptare, rreth 14% e projekteve fituese ka shkuar në favor të grave sipërmarrëse. Gruaja sipërmarrëse po fuqizohet më tej nëpërmjet pjesëmarrjes së saj aktive në rrjetet kombëtare dhe rajonale.

Ndër masat e ndërmarra theksohet si ai i krijimit të grupit ndërministror ku përveç përfaqësuesve të institucioneve publike, janë edhe përfaqësues të shoqatës së grave profesioniste afariste, i cili monitoron periodikisht realizimin e këtij plani veprimi.

Në zbatim të këtij plani veprimi, për vitin 2017 do të ndërmerret studimi i legjislacionit për të parë boshllëqet ekzistuese dhe për të adresuar ndryshimet e nevojshme në legjislacionin, politikat dhe statistikat për të krijuar ambient miqësor dhe stimuluese për gratë në biznes.

MZHETTS me mbështetjen e programit UN Woman do të përfundojë një të ashtquajtur “green paper “ duke prezantuar kuotat detyruese në kompanitë publike, për rritjen e rolit të grave në pozicionet drejtuese, kryesisht për të qenë pjesë në bordet e drejtimit të këtyre kompanive.

Gjithashtu pjesëmarrja në programet komunitare si COSME/EEN, Horizon 2020, ERASMUS for Young Entrepreneurs, po shërbejnë si një mbështetje më shumë, që edhe sipërmarrja e grave shqiptare të ndërkombëtarizohet.

Burimi: ekonomia.gov.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0