Google vjen me konkurrentin më të ri të iPhone. - Business Magazine Albania

Google vjen me konkurrentin më të ri të iPhone.


Google Pixel dhe Pixel XL janë telefonat që kanë një Google Assistant (asistent Google-i). Kamera për selfie është më e fuqishme se ajo e iPhone-it, ata kanë një memorie të palimituar për foto dhe kufjet për këta telefona janë me fish.

Por a janë ata vërtetë më të mirë se iPhone?

  Pixel Xl    iPhone 7 Plus
Përmasat e ekranit 14 cm     14 cm   
Memoria  32 deri në 128 GB  32 der në 256 GB
Bateria (kohëzgjatja)  14 orë                                                                            15 orë
Kamera për selfie  8 MP                                                                   7 MP
Kamera e pasme   zmadhim dixhital                                                         zmadhim optik real
Kufjet    me fish                                                                   me Wi-Fi

Pixel gjithashtu ka një memorie të palimituar për foto dhe video që ruhen në Google Photos. Ju mund të ruani sa foto të dëshironi, pa e ndryshuar cilësinë e tyre.

google-vjen-konkurrentin-te-ri-te-iphone-businessmag

Pixel do të vijë në ngjyra të ndryshme. Pixel dhe Pixel XL do të jenë të disponueshëm në 3 ngjyra të ndryshme me emërtime të çuditshme: Quite Black, Very Silver dhe varianti i limituar Really Blue.

Pixel është konkurrent i drejtëpërdrejtë i iPhone 7 dhe ai vjen me të njëjtin çmim: 649$

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0