Google i jep fund hapësirës falas për ruajtjen e fotografive

Është e natyrshme që njerëzit të acarohen kur çmimet rriten. Kur një kompani e madhe luan me çmimet, është një moment për të reflektuar nëse është një shenjë e fuqisë së shfrenuar. Google u përball me ankesa të shumta të mërkurën, kur kompania njoftoi që Google Photos, shërbimi i saj dixhital i ruajtjes së fotografive, nuk do të ofronte më hapësira ​​ falas dhe të pakufizuar për ruajtjen e fotografive . Pas qershorit 2021, fotografët e apasionuar duhet të paguajnë Google për ruajtjen e fotove.  E gjithë historia është shembulli tipik i një ‘’kurthi’’. Google ofroi diçka falas, i bëri njerëzit të fiksoheshin dhe pastaj vuri ne funksion arkën e parave. (Në fakt nuk ka qenë kurrë falas – Google përdor fotot tona për të trajnuar sistemet e saj të softuerit.)

LEXO:Qeveria amerikane padit Google, ka shkelur ligjin e konkurrencës

Nga njëra anë, është e vështirë të ankohesh kur një kompani kërkon te fitoje te ardhura për të mirëmbajtur një produkt të mirë. Por një nga pyetjet e mëdha në lidhje me gjigandët e teknologjisë si Google është nëse vendimi që në fund të fundit ishte i pashmangshëm dhe i natyrshëm, është në fakt një reflektim i fuqisë së tyre të pakontrolluar. Ekspertja eDina Srinivasan antitrustit Dina Srinivasan publikoi një kërkim provokues vitin e kaluar, që sugjeronte që Facebook dikur kishte insistuar për mbrojtjen e të dhënave dhe privatësisë së njerëzve – të paktën ndërsa kompania kishte konkurrencë. Sapo rivalët e rrjetit social si Myspace u bënë të parëndësishëm, Facebook mund të injoronte kundërshtimet ndaj mbledhjes së informacionit personal të njerëzve.

Dina Srinivasan
Dina Srinivasan

Ideja kryesore e Srinivasan është se paaftësia e Facebook për të ruajtur të dhënat ishte rezultat i fuqisë së tregut të kompanisë. Dikur ekzistonin aplikacione të mira për ruajtjen e fotografive dixhitale që nuk ishin në pronësi të kompanive gjigande, si Picturelife dhe Everpix. Por është e vështirë të garosh me alternativa falas ose kryesisht falas nga Google dhe Apple.

Edhe nëse njerëzit janë mjaftueshmërisht të zemëruar për të mospërdorur Google Photos, Google dhe Apple kanë shtrydhur ose eliminuar shumë prej alternativave . Tashmë gjigandët kryesisht mund të bëjnë atë që duan me aplikacionet e tyre të fotografive. Gjëja më e keqe është se ne nuk e dimë se cilat ide të mira tek aplikacionet e fotove mund të kemi humbur, sepse pak kompani mund të konkurrojnë me gjigandët që ofrojnë diçka falas. Edhe kur nuk është më falas.

The New York Times

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale