Google dhe 5 kompani Aziatike vënë në funksion kabllin optik nënujor me kapacitet 60 Tbps


Google së bashku me pesë kompani Aziatike telekomunikacioni kanë filluar të shfryëzojnë një kabëll optik nënujor i cili lidh Japonin me shtetin e Oregonit në SHBA.

Me një kapacitet prej 60 Terabajt, “ky është kablli optik nënujor me kapacitetin më të lartë ndërtuar ndonjëherë,” dhe Google do të ketë qasje në 10 Terbajt, njoftoi gjigandi i motorit të kërkimit.
“Do ta shfrytëzojmë për të mbështetur përdoruesit tanë të Google Apps dhe Platformës Cloud,”shkruante njoftimi.

NEC është furnizuesi i cili ndërtoi kabllin 300 milion dollarësh për Google, Chine Mobile, China Telecom, Global Transit, KDDI dhe Singtel. Nuk do të vijojë edhe për shumë kohë të jetë kablli nënujor me kapacitetin më të lartë sespe Microsoft dhe Facebook prezantuan para pak ditësh projektin e tyre të ndërtimit të një kablli nënujor me kapacitet 160 Terabajt dhe do të lidhe brigjet e Europës me atë të SHBA-ve në Tetor të 2017-tës.

Gjigandi i motorit të kërkimit Google, i vetëm do të ketë qasje në një çift fibrash, një për dërgimin dhe një për marrje. Secila prej fijeve numëron 100 gjatësi vale ku secila prej tyre ofron një kapacitet 100 Gbps. Ky është kablli i katër optik nënujor ku Google ka pronësi.

 

PCWorld Albanian

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0