Gjirofarma, historia e një biznesi në mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg! - Business Magazine Albania

Gjirofarma, historia e një biznesi në mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg!

Gjirofarma

Gjirofarma, është ndër bizneset që u pozicionua mirë në treg me brandin e saj që në fillimet e aktivitetit. Ajo është ndër rrjetet e para të bulmetit vendas, duke mbërritur te klienti me produkte si:  djathi, kosi, salca e gjiza. Sot, qindra bujq dhe fermerë kanë pranë tyre një kompani që garanton blerjen e lëndës së parë. 

Gjirofarma ka investuar që në fillim në aplikimin e teknologjive të reja për përpunimin e qumështit. Marka e saj ka kaluar edhe kufijtë duke mbërritur deri në Amerikë. Drejtuesit e kompanisë thonë se ky nuk është vetëm eksport, por edhe mision për dërgimin e “shijes së shtëpisë” deri larg

Ne kemi zhvilluar një intervistë me drejtorin ekzekutiv të kompanisë Marko Konomi, për të mësuar më shumë se si kompania ia ka dalë të dallojë në një sektor kaq konkurrues.

Cila është historia pas Gjirofarma? Si u mor vendimi për t’u futur në industrinë e përpunimit të qumështit?  

Ideja për krijimin e një shoqërie për përpunimin e qumështit në zonën e Gjirokastrës, e cila është një zonë e famshme prej dekadash për produktet cilësore të bulmetit, e ka zanafillën në mes të viteve ’90. Arsyeja lidhet pikërisht me zonën dhe me veçantitë e saj për sa i përket qumështit dhe nënprodukteve të tij, si dhe nevojës së dukshme në atë kohë për një njësi moderne të përpunimit të qumështit, e cila do të bënte të mundur shkëputjen nga tradita e njësive shumë të vogla të përpunimit, të cilat vazhdonin të përdornin metoda të vjetëruara dhe që bazoheshin në teknologji të vjetëruar. Nga ana tjetër, ishte e dukshme se kishte ardhur koha për një qasje të re ndaj fermerëve, duke i shtyrë dhe ndihmuar ata që të shkëputeshin përfundimisht nga e kaluara e kooperativave bujqësore të tipit komunist dhe ideve të prapambetura që kjo e kaluar mbarte me vete. 

Artikulli u publikua në faqen 64 të numrit 31 të revistës Business Magazine AlbaniaJu mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 31 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0