Gjirafa lançon “Amazon” e Kosovës – Gjirafa50


Kompania Gjirafa ka lançuar Gjirafa50, një platformë e-commerce që ofron një varietet produktesh dhe brandesh, që mund të blihen online dhe mund të shpërndahen në Kosovë falas për 24-72 orë.

Duke punuar në drejtim të misionit të saj për të “rritur ekonominë e internetit të Ballkanit”, Gjirafa ka filluar të investojë gradualisht në fushën e e-commerce, e cila është një nga dy aktivitetet e tij të tjera, duke përfshirë kërkimin dhe reklamat online.

Gjirafa50 synon të përmirësojë blerjet online në Kosovë, me një gamë të gjerë produktesh, që kanë çmime konkurruese dhe që përfshijnë shpërndarjen në të gjithë vendin.

Në vitin 2012 ka patur përpjekje nga vende si shitblerje.com, blej24.com ose eBlej.biz, shumica e të cilave nuk punojnë më. Konkurrent kryesor për Gjirafa50.com ka mbetur Smardonline, e cila ka qenë në treg për një kohë mjaft të gjatë dhe ishte një nga forcat kryesore shtytëse të pagesave në internet në Kosovë.

Meqënëse Paypal ende nuk funksionon në Kosovë dhe pagesat online janë të kufizuara, blerësit e Kosovës shkojnë në ASOS ose Aliexpress.com për blerje online dhe sipas një raporti nga viti i kaluar nga Zyra e Postës së Kosovës, ka pasur më shumë se 100.000 porositje në internet, vetëm në gjysmën e parë të vitit, duke treguar një prirje të qëndrueshme dhe në rritje për blerje online në kombin më të ri të Evropës.

Çfarë ofron Gjirafa50.com:
Gjirafa50 thotë se do të konkurrojë me cilësi dhe produkte origjinale, si dhe me siguri, besueshmëri, pagesa online dhe shpërndarje në shtëpi. Disa prej markave deri më tani përfshijnë Apple (iPhone, Mac), Lenovo, Asus, Canon, Sony, Beats by Dre, etj

Ka tre opsione për transportin, duke përfshirë shpërndarjen standarde falas, GjirafaSWIFT që është një shërbim premium dhe shpërndan produktin brenda 24 orëve për konsumatorët ose ata mund të vendosin të shkojnë dhe t’a marrin produktin vetë.

Gjirafa50 mund të zgjerohet me shpejtësi në Shqipëri, por ne do t’ju bëjmë me dije sapo të marrim një informacion më shumë.

Burimi: digjitale.com 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale