Gjermania eksperimenton, koncerte me 4.000 njerëz për ta testuar përhapjen e koronavirusin - Business Magazine Albania

Gjermania eksperimenton, koncerte me 4.000 njerëz për ta testuar përhapjen e koronavirusin

Gjermania nuk e lë veten në dorën e rastësisë. Autoritetet shëndetësore atje kanë organizuar tre koncerte popi me qëllimin e vetëm për të mundësuar shkencëtarët të hetojnë rreziqet e ngjarjeve të tilla masive gjatë pandemisë. Rreth 4,000 vullnetarë të shëndetshëm nga 18 deri 50 vjeç u nxitën të regjistroheshin për studimin e së shtunës në Leipzig, të kryer nga Universiteti Halle. Kantautori Tim Bendzko pranoi të përformojë në të treja koncertet e njëpasnjëshme.

Studimi do të quhet Restart-19 dhe do të hetojë se si duhet të organizohen këto evente pavarësisht pandemisë. Shkencëtarët kanë planifikuar katër skenarë të ndryshëm. I pari kërkon të stimulojë një ngjarje përpara pandemisë, i dyti me higjienë të madhe dhe pak distancë sociale, ndërsa i treti me gjysmën e vizitorëve dhe çdo person të qëndrojë 1.5 metra larg tjetrit. Projekti mori 990,000 euro (892,000, 1.17 milion dollarë) fonde nga shtetet e Saksonia-Anhalt dhe Saksonia me qëllim që të ndihmojë për të hapur rrugën për rifillimin e ngjarjeve kryesore sportive dhe muzikore të brendshme, duke konstatuar nivele reale të rrezikut.

Të gjithë pjesëmarrësit në koncert do të testohen për Covid. Kërkuesit pritet që të përdorin dezinfektantë fluoreshentë që të gjurmojnë sipërfaqet që do të preken më së shumti nga audienca. Qëllimi i studimit është që të ndihmohet sadopak kthimi në normalitet i sporteve apo koncerteve që zhvillohen në ambiente të mbyllura.

“Pandemia e koronës po paralizon industrinë e ngjarjeve. Për sa kohë që ekziston rreziku i infeksionit, koncertet kryesore, panairet tregtare dhe ngjarjet sportive nuk mund të zhvillohen. Kjo është arsyeja pse është kaq e rëndësishme të zbulohet se cilat kushte teknike dhe organizative mund të minimizojnë në mënyrë efektive rreziqet.”- tha Ministri i Ekonomisë dhe Shkencës i Saksonia-Anhalt, Prof Armin Willingmann, para ngjarjes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0