General Motors do të tërheqë 200,000 mijë automobila - Business Magazine Albania

General Motors do të tërheqë 200,000 mijë automobila


Kompania General Motors ka njoftuar se do të tërheqë rreth 200 mijë vetura të markës “Saturn” dhe “Saab” në Shtetet e Bashkuara dhe Kanada, në mënyrë që të ndërrojë Airbag-at me defekt të cilat i ka prodhuar kompania japoneze Takata.

Ky vendim i General Motors është pjesë e tërheqjes së pesë milionë veturave, për të cilat autoritetet amerikane për siguri kanë paralajmëruar muajin e kaluar.

Këto Airbag-a me defekt, të kompanisë Takata, mund të shpërthejnë duke shpërndarë pjesët e vogla metalike apo plastike të cilat i posedojnë brenda dhe kështu mund të lëndojnë pasagjerët, transmeton Koha.net.

Të paktën 10 persona kanë vdekur në mbarë botën, ndërsa 139 janë lënduar për shkak të shpërthimit të madh para aktivizimit të Airbag-ut për siguri të pasagjerit.

General Motors njofton se do të tërheqë veturat “Saab 9-3” nga viti 2003 deri 2011, “Saab 9-5” nga vitit 2010 deri 2011, si dhe veturat “Saturn Astra” nga viti 2008 deri 2009.

 

/Gazeta Ekonomia/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0