Franca ndërton një fshat të posaçëm për të sëmurët me Alzheimer - Business Magazine Albania

Franca ndërton një fshat të posaçëm për të sëmurët me Alzheimer


Ka filluar puna në Francë për ndërtimin e “fshatit të  Alzheimer”. Me këtë eksperiment Franca synon të përmirësojë jetën e njerëzve me Alzheimer (një çrregullim progresiv që dëmton dhe shkatërron qelizat e trurit, duke çuar në humbjen e kujtesës).

Kompleksi i veçuar do të ndërtohet në Dax të Francës. Ai parashikohet të ketë një qendër shëndetësore, një supermarket, bibliotekë dhe sallon bukurie, palestër dhe fermë.

120 banorët që do të jetojnë në këtë fshat do të kenë lirinë për të lëvizur në mënyrë të sigurtë brenda tij, i cili do të dizejnohet në mënyrë që të mund t’i orientojë banorët.

Banorët do të jetojnë në shtëpi të vogla, të përbashkëta, të organizuara në katër lagje, së bashku me 100 kujdestarë dhe 12 vullnetarë, të cilët do të organizojnë aktivitete.

Një ekip studiuesisht do të jenë pjesë e fshatit. Ata do të jetojnë aty për të kryer hulumtume mes efekteve që do të japë kjo zgjidhje krahasuar me azilin e të moshuarve.

I financuar nga qeveria franceze, fshati pritet të kushtojë gati 29 milionë euro.

Sipas the Telegraph, fshati pritet të bëhet i jetueshëm në fund të vitit të ardhshëm.

Objektivi i kësaj sipërmarrje është të krijohet një ndjenjë normaliteti tek të sëmurët dhe të sigurohet një lidhje e vazhdueshme mes pacientëve me Alzheimer dhe strukturave të kujdesit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0