Ford dhe Volkswagen forcojnë aleancën për makinat autonome


Ford Motor Co. dhe Volkswagen po afrohen më shumë me një marrëveshje për të bashkë-zhvilluar automjete autonome brenda marrëveshjes së bashkëpunimit që ata shpallën në Janar të vitit të kaluar, që do të përfshinte prodhuesin e makinave gjermane duke marrë pjesë në startup-in Argo IA të Ford.

Lexoni: Volkswagen dhe Ford marrin në konsideratë bashkëpunimin

Prodhuesit e automjeteve, sipas Bloomberg News, kanë vlerësuar Argo në 4 miliardë dollarë. Bloomberg njoftoi se ekipet nga të dy kompanitë kanë nxjerrë një strategji për sjelljen e veturave në treg.

Në letër, të dy kompanitë përputhen mirë, me biznesin e Ford në Amerikën e Veriut që është shumë më i madh se VW dhe biznesi Europian i VW shumë më i madh se Ford. Ndërmarrja më e madhe e automjeteve komerciale të Ford është gjithashtu më e mirë se VW, ndërsa VW është më e fortë në furgonat e vegjël të qytetit.

Aleanca më e gjerë midis Ford dhe VW përfshin gjithashtu automjete komerciale, kamionë dhe zhvillim të automjeteve elektrike.

Në frontin e teknologjisë vetë-lëvizëse, marrëveshja e përbashkët e kapitalit është një përshtatje e mirë për të dy kompanitë. Të dy kompanitë kanë punuar në teknologjinë autonome të makinave, por tani do të konsolidohen në Argo. Ford besohet të ketë një avantazh kur është fjala për teknologjinë e shpërndarjes.

Lexoni: BMW, Daimler, Ford dhe Volkswagen në një projekt së bashku

CEO i Ford, Jim Hackett është në mes të një riorganizimi të Ford kur bie fjala për kostot, sidomos për njerëzit. Pritet që në këtë mënyrë të njoftohet një reduktim që mund të ndikojë mes 10,000 dhe 20,000 punonjës. Këto shkurtime pritet të ndahen në mbarë botën. Aleanca në rritje me VW do t’i mundësojë Ford të bëjë shkurtime edhe në Europë. Në Amerikën e Veriut, shkurtimet pritet të ndikojnë në punonjësit white-collar më shumë se ata blue-collar.

Kur është fjala për shkurtimet e punonjësve blue-collars, drejtuesit e Ford kanë thënë privatisht se tashmë i kanë bërë ato shkurtime pas debatit financiar 2008-09 dhe fabrikat e tij janë duke ecur më me efikasitet sesa rivali GM ndër-qytetas, i cili ka shkurtuar prodhimin dhe numrin e punonjësve.

*blue collar – Një punonjës i klasës punëtore që kryen punë manuale.
*white collar – Një person i cili kryen punë profesionale, menaxheriale ose administrative.

burimi: Forbes

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale