Ferrari - nga kompani për makinat e garave në një markë luksoze miliarda dollarëshe

Ferrari – nga kompani për makinat e garave në një markë luksoze miliarda dollarëshe

Gjatë 70 viteve të fundit, Ferrari ka bërë një rrugë të gjatë që nga fillimi si një krijues i makinave të garave.

Lexoni: 11 FERRARIT MË TË MIRË TË TË GJITHA KOHËRAVE

Në vitin 2015, IPO e Ferrari-t në bursën e New Jork vlerësoi kompaninë në rreth 10 miliardë dollarë. Dy vjet më vonë, vlera e tregut e kompanisë është dyfishuar në 21 miliardë dollarë. Kjo e bën kompaninë një nga markat më të vlefshme dhe më të njohura në botë; logoja e saj është sinonim i parave dhe jetës së lartë.

Ferrari nuk ka qenë gjithmonë markë luksoze globale. Ditët e para të kompanisë si krijues i makinave për gara ishin mjaft të përulura dhe u desh një yll i garave italiano-amerikan me emrin Chinetti për të filluar transformimin në një furnizues magjepsës për pjesën e pasur të botës.

Suksesi i kompanisë tërhoqi interes për blerje dhe më vonë rivalitetin, nga Ford – para se Ferrari përfundimisht të bëhej pjesë e FIAT. Këtu është historia e udhëtimit të pabesueshëm 70-vjeçar të Ferrarit:

Lexoni: Historia e Henry Ford

burimi: BusinessInsider