FCA dhe Waymo: Marrëveshje për 62,000 Chrysler Pacifica autonome

FCA dhe Waymo: Marrëveshje për 62,000 Chrysler Pacifica autonome


Grupi FCA dhe Waymo kanë zgjeruar bashkëpunimin e tyre së fundmi me një marrëveshje e cila përfshin 62,000 Chrysler Pacifica hibride në flotën e Waymo për makinat autonome.

Veç të tjerave, është diskutuar edhe idea e liçensimit të teknologjisë të pilotimit autonom nga Waymo për t’a përdorur tek makinat e zakonshme të FCA.

Pak më parë Waymo tha se për më pak se 2 vite, do të nxjerrë në rrugë 20,000 Jaguar I-Pace autonome. Por Pacifica Hybrid ka qënë gjithmonë pjesë e planeve afatgjatë të kompanisë. Ata planifikojnë të krijonë flotën e parë në botë të makinave autonome. Bashkëpunimi me FCA, ka nisur që në Maj 2016. Deri më tani 600 Pacifica Hybrids janë dorëzuar tek Waymo. Shumë prej tyre, janë përdorur vetëm për qëllime testimi të teknologjisë.

“Pacifica është makina perfekte për të nisur këtë shërbim. Është një platformë e re, me dyer rrëshqitëse dhe 3 rreshta me sedilje. Është hibride, dhe ka standarte të larta sigurie”. – u shpreh John Krafcik, CEO i Waymo.

Mundësia e FCA për të furnizuar flotën e tyre, i jep një shtytje volumit të Pacifica në krahasim me vitet e tjera.

“FCA është e vendosur të sjellë teknologjinë e drejtimit autonom tek konsumatorët, sepse kjo teknologji është e sigurtë, efiçente dhe realiste”. – u shpreh Sergio Marchionne, CEO i grupit automotiv FCA. Gjithsesi, FCA, është në vështirësi të menaxhimit të një portofoli brand-esh dhe produktesh, mungesën e burimeve, për t’u drejtuar vetëm tek drejtimi autonom. “Bashkëpunimet strategjike si ky me Waymo, do të na ndihmojnë në inovacion”. – vazhdoi Marchionne.

“Waymo është e lumtur të lejojë kompani që të përdorin teknologjinë për përdorim personal”. – u shpreh Krafcik. I tillë është rasti në fjalë kur FCA do që të liçensojë teknologjinë. Ai thotë se kompania e tij është e dedikuar të krijojë shërbime logjistike të ndryshme. Gjithashtu edhe të lidhë njerëzit me shërbime egzistuese.

“Ne nuk jemi një kompani makinash. Ne nuk prodhojmë makina. Jemi duke u përpjekur të ndërtojmë shoferin”, tha Krafcik.

Burimi: Motor Trend

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0